TOP5: ליידי גאגא היא גאון שיווקי! סקודה מקורית וג'סטין טימברלייק מפלצת

שבוע נוסף עבר ולפניכם מקבץ סרטונים חדש במדור TOP5 של אייס בשיתוף משרד הפרסום 'ראובני פרידן' המביא לכם מדי חמישי את 5 המהלכים הבולטים בשיווק ופרסום מסביב לעולם. כנסו כנסו ...
משה בנימין |

מדור חדש ועשיר בתובנות עולה לאוויר באתר אייס, בשיתוף עם מחלקת האסטרטגיה של משרד הפרסום ראובני-פרידן. אחת לשבוע נציג בפניכם 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. בהם יהיו כאלו שיגרמו לכם להשתאות, לגחך מתוך הסכמה או סתם יעוררו בכם השראה ליצירה ורצון לפטר את איש הקריאייטיב שלכם שאף פעם לא יגיע לרמה הזו.

למקבץ TOP5 השני - לחצו כאן למקבץ TOP5 הראשון - לחצו כאן

Gaga, Lady Gaga חברים מדובר בתופעה, אפשר לאהוב אותה או לשנוא אותה אבל אי אפשר להישאר אדישים אליה. לפני מספר ימים היא הדהימה את העולם פעם נוספת כאשר הופיעה לטקס פרסי ה MTV לבושה בשמלה מבשר חי!!! ובכך היא ממשיכה לקעקע את מעמדה כמותג פופ סנסציוני ומלא השראה שחי בכל מדיה אפשרית ועושה עבודת 360 אמיתית. אז איך עושים את זה? איך בונים מותג אנושי? קבלו את חמשת הכללים שלה.

Facebook Live לפני כשנה השיקה Diesel קמפיין תחת הקונספט BE STUPID"", במסגרתו היא מעודדת את לקוחותיה להיות טיפשים וזאת מתוך תפיסת עולם ש"טיפש" נהנה יותר מהחיים וחווה חוויות מרגשות ומעניינות יותר מ"החכם". באחד המהלכים האחרונים, Diesel מחזקת את תפיסת העולם שלה דרך השקה של פסטיבל מוסיקה שבמסגרתו הוכרז על מותו של "העולם הדיגיטאלי" ליום אחד. המותג קרא לכולם לצאת, לחוות וליהנות מהעולם האמיתי שבחוץ תחת האמירה "SMART IS DIGITAL, BE STUPID".

Cheesburger Smoothie יותר ויותר רשתות של מזון מהיר מרחיבות את היצע המוצרים שלהן, מה שלכאורה נראה כלגיטימי, עלול דווקא להרגיז מאוד את המתחרים. חברת Jamba Juice המתמחה במשקאות סמוד'יז ושייקים מחומרים טבעיים ואיכותיים יצאה בקמפיין בעקבות השקת ליין מוצרים דומה במקדונלד'ס, ומצאה דרך מעניינת לבטא את האבסורד שבקניית משקאות שכאלו ברשת ג'אנק פוד המתמחה בהמבורגרים. קמפיין התגובה של הרשת למקדונלד'ס מביא בהפוכה ואומר: You Selling Smoothies is Just as Crazy as Us Blending Cheeseburgers

Foot Envy אחרי שראינו מלא טריקים פרסומיים בענף הרכב שתפקידם להעצים את תחושת הנחשקות המוטורית ולגרום לנו להעדיף מותג רכב אחד על השני, מגיע לו מהלך לא שגרתי מהמקום הכי לא צפוי. המהלך מעביר את אחד המסרים היותר שחוקים בענף הרכב בדרך מקורית וחדשנית והכול מבלי להראות כמעט את מותג הרכב. קבלו את הזווית החדשה של סרט ההשקה לדגם הספורט של הסקודה אוקטביה החדשה.

Sony Media Monster הרשתות החברתיות צוברות תאוצה ואנחנו מוצאים את עצמנו מבלים בהן יותר ויותר זמן. את המגמה הזו זיהתה SONY בבואה לקדם את ליין המחשבים הניידים שלה, ה-VAIO, היא השיקה פלטפורמה ייחודית ומעניינת שהרעיון בבסיסה פשוט: אפליקציית פייסבוק המייצרת מפלצת מכל התכנים שהעלת לדף האישי שלך (תמונות, סטאטוסים, תגובות, וידאו, לייקים וכו'), ולאחר מכן מאפשרת לך להילחם מול מפלצות המדיה של החברים שלך כדי להוכיח מי חיית הפייסבוק הגדולה של החבר'ה. ככול שהפייסבוק שלך עשיר יותר בתוכן, כך המפלצת שלך גדלה, והאתגר האולטימטיבי הוא קרב מול המפלצת האימתנית של Justin Timberlake הכוכב החדש של SONY.

לאפליקציה בפייסבוק לחצו כאן

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה