הילה נחשון ויונתן כהן יובילו את קמפיין הסתיו של רשת H&O, בתמורה ל-500 אלף שקל

הקמפיין יעלה באמצעות 'באומן בר ריבנאי' ויכלול 2 קטלוגים, פרסום באמצעי המדיה, מיתוג בנקודות מכירה ועוד
כתבי אייס |

הילה נחשון ויונתן כהן נבחרו להוביל את קמפיין רשת H&O לעונת סתיו חורף 2010-11, זו העונה השנייה. לפי הדיווח יקבלו על כך כ- 500 אלף שקל.

הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יכלול 2 קטלוגים ופרסום באמצעי המדיה טלוויזיה, עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, מיתוג בנקודות המכירה, דיוור אישי לחברי המועדון וקמפיין אינטרנטי אינטראקטיבי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה