תחל שנה ותקציביה: פובליסיס ווב-אימג' מקבלת לידיה את תקציב 'אופיר-טורס'
ווב-אימג', משרד הפרסום האינטראקטיבי מקבוצת פובליסיס ישראל קיבל לאחרונה לידיו תקציב פרסום חדש - חברת התיירות והפנאי 'אופיר-טורס' ובנוסף ייתכן גם שתקציב הפרסום של LG מקבוצת ח.י יבואנית האלקטרוניקה יעבור לידיה.
יצוין כי תקציב הפרסום של אופיר-טורס טופל עד לאחרונה בידי משרד האינטראקטיב I-CON והוא נחשב לאחד ממהגדולים והראשונים הפעילים במדיום זה ומוערך בכ-2 מליון שקלים בשנה.
התקציב השני של מסכי LG נמצא כעת בדיון על שולחנם של אנשי השיווק של LG לאחר שנעשה קמפיין און-ליין נסיוני באמצעות פובליסיס ווב-אימג'. התקציב עצמו באופ-ליין ובאון-ליין מטופל כעת על-ידי שמעוני-פינקלשטיין-ברקי. בתקופה הקרובה יחליטו ב-LG האם להעביר את תקציב און-ליין של המותג לווב-אימג' לאחר שזה טופל ב-6 השנים האחרונות בידי שמעוני-פינקלשטיין-ברקי שלבטח לא יוותרו עליו בקלות.
איל הובר לוי, סמנכ"ל לקוחות ווב-אימג': "הלקוחות הינם לקוחות אסטרטגיים חדשים, כל אחד מהחזקים בתחומו ואני רואה בהם עוגנים משמעותיים לפעילות החברה השנה ובשנה הבאה".
ווב-אימג' היא חלק מקבוצת פובליסיס-ישראל הכוללת בנוסף את פובליסיס גלר נסיס, סופר פוש, אידיאולוג'יק, ארק ופובליסיס נט מדיה.