פריס הילטון - מאחוריך: טל נוי תוביל את הקמפיין הישראלי של RICH בפחיות

אחת ממשתפי הסדרה 'TLV - עושים את תל אביב' ב-HOT, תוביל קמפיין פרסומי בפייסבוק וביוטיוב למשקה המבעבע בפחיות של פריס הילטון
כתבי אייס |

טל נוי, אחת ממשתתפות סדרת הדוקו ריאליטי 'TLV עושים את תל אביב', תוביל את הקמפיין למשקה האלכוהולי התוסס RICH בפחיות של פריס הילטון. במסגרת הקמפיין תעלה נוי בלוג מצולם בפייסבוק וביוטיוב בשם 'מיומנה של MISS RICH' ותציג יומן יומי.

נוי היא הראשונה מבין משתתפי התוכנית שקיבלה קמפיין. בין הפוסטים שנוי תעלה, ניתן למצוא את המדריך המלא על פי טל לשיזוף המושלם, פוסט ההבדלים בין גבר איטלקי לגבר ישראלי, פוסט 'יוצאת להשחית את העיר', ועוד. השקת הסדרה היא חלק ממהלך תוכן כולל של המותג Rich וחברת התוכן The Box שמלווה את הרחבת פריסתו של המותג לכל הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה