TOP 5: הצרחות ב'סובארו', המהירות של 'וודאפון', הזוית של סוני והרבה מאוד 'מיני'
מדור חדש ועשיר בתובנות עולה לאוויר באתר אייס, בשיתוף עם מחלקת האסטרטגיה של משרד הפרסום ראובני-פרידן. אחת לשבוע נציג בפניכם 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. בהם יהיו כאלו שיגרמו לכם להשתאות, לגחך מתוך הסכמה או סתם יעוררו בכם השראה ליצירה ורצון לפטר את איש הקריאייטיב שלכם שאף פעם לא יגיע לרמה הזו.
Facebook Vs Hemilton
שימו לב למהלך מעניין של וודאפון הולנד לרגל השקת רשת האינטרנט הסלולארית המהירה שלה. על מנת להמחיש את המהירות והביצועים שלה, מקיים המותג מרוץ בין אלוף הפורמולה 1 לואיס המילטון ובין מכונית מרוץ שתורכב מ-28,800 תמונות של גולשים בפייסבוק.
האתגר: מי יותר מהיר? המילטון בהקפת מסלול של 2.7 ק"מ או הרשת הסלולארית בהורדה של כל תמונות הגולשים (כ-288 MB). ההרשמה בעיצומה, המרוץ יועבר בשידור ישיר בפייסבוק ב-13 בספטמבר.
לאפליקציה באינטרנט -
Live Air Show
זוכרים את המהלך של נייקי משבוע שעבר? אחרי שנחשף הסוד הגדול שהאוויר בסוליות ה- AIR MAX הוא בעצם האויר של הספורטאים הטובים בעולם, נייקי החליטו לקחת את הקונספט לשלב הבא ומאפשרים לצרכן לחוות את חווית ה- AIR MAX בעצמו בנקודות המכירה ודרך האינטרנט.
מיני משיקים את רכב 'השטח' החדש שלהם בסרט הממחיש את היכולות הדינאמיות של הרכב בעיר ובשטח בצורה מרהיבה. GET MORE GS
סובארו הבינה שעל מנת לייצר בולטות ורלוונטיות בשוק הרכב המאתגר של ימינו חשוב לייצר הילה של ווינריות ונחשקות, בשנים האחרונות היא עושה זאת באמצעות מינוף הצלחותיה בתחום הראלי והשקת גרסאות מרוצים 'אזרחיות' לכבישים הציבוריים. את דגמי ה-WRX וה-STI של 2011 היא בחרה להשיק בצורה מקורית, לא עוד ביוטי שוט'ס, הילוכים איטיים וטריקים פרסומיים שחוקים, היא הבינה את קהל היעד שלה ואת המוטיבציה האמיתית והטהורה שלו- ב-י-צ-ו-ע-י-ם... ולא סתם, כאלה שיזרימו להם אדרנלין בדם ושתן במכנסיים... החוויה האמיתית באה לידי ביטוי בסדרת סרטים בהם נהג מקצועי לוקח לסיבוב אנשים שונים ומוציא להם את המיץ.
עוד סרטים בסדרה:
לוקחים את האבולוציה צעד אחד קדימה
המסך החדש של SONY נטוי ב-6 מעלות, אבל במקום לספר לנו כמה זה משפר את איכות התמונה ולרדת לפרטים טכניים שאף אחד לא באמת מבין הם החליטו לתקוף מכיוון אחר לגמרי, ובנו סיפור שמציג תפיסת עולם חדשה, דרך חיים אחרת והכל מבלי להראות את המוצר...כמעט.
לאתר האינטרנט -
המהלך:
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
המהלכים נאספו על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG