בזכות מרקו? מעל 20 מיליון הזמנות ל'קיץ חינם לילדים' ב-HOT VOD YOUNG
הקטגוריה 'קיץ חינם לילדים' ב-HOT VOD YOUNG שברה השנה שיא עם 20 מיליון הזמנות, ועל פי חברת HOT, מדובר בעלייה של 53% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה בקטגוריה זו.
זו השנה השישית ש-HOT מעניקה לילדים עולם תכנים ללא תשלום בתקופת החופשה הגדולה תחת הקטגוריה 'קיץ חינם לילדים'. את הפעילות ליווה גם קמפיין פרסומי בהובלת הדמות של 'מרקו' מהסדרה המצוירת המיתולוגית 'הלב'.
ב-VOD של HOT הוקמה קטגוריה ייעודית בשם 'עושים בית ספר' שהכילה מגוון תכניות חינוכיות לילדים בחינם וזכתה להצלחה רבה עם קרוב לחצי מיליון הזמנות בחודש.
כמו כן עלו השנה בקטגוריה 3 הפקות מקור חדשות ובלעדיות שזכו להצלחה לדברי HOT להצלחה: 'השירים והמשחקים' בכיכובה של רינת גבאי, חנה לסלאו וטוביה צפיר עם שיריו של עוזי חיטמן, שעלתה בתחילת יולי וצברה מעל מיליון הזמנות. סדרת ההרפתקאות 'כוח שש בש' יסודות של קריאה וכתיבה עלתה באמצע יולי וצברה מעל רבע מיליון הזמנות, ו'מותק של יומולדת' שעלתה לפני חודש וכבר הגיעה ליותר מ-400 אלף הזמנות.