EPICA: שלמור-אבנון-עמיחי עם 11 קמפיינים; גיתם ואדלר - 3 לכל אחד
רגע לפני ראש השנה של שנת תשע"א 3 משרדי פרסום מישראל יכולים לחתום את השנה החולפת תש"ע בחיוך. שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, גיתם BBDO ואדלר-חומסקי מצליחים להכניס קמפיינים לספר EPICA לשנת 2009-2010. ספר EPICA מתפרסם אחת לשנה ובתוכו מופיעות עבודות הפרסום הנחשבות ביותר שנבחרו על-ידי עיתונאים מ-34 מדינות האיחוד האירופי אשר מסקרים את תחום התקשורת החזותית והפרסום בעולם.
התחרות מתקיימת זו הפעם ה-24, ובשנה שעברה 476 סוכנויות פרסום הגישו עבודות. הספר של 2009-2010 ראה אור השבוע, ולתוכו הכניס שלמור-אבנון-עמיחי את הקמפיינים הבאים: שילוט החוצות, דפי זהב, קמפיין אנשים על כל גביעי דנונה שטראוס, חסות ליגת האלופות, אופטלגין, טבע, מיצג השולחנות הריקים בכיכר רבין, עמותת לתת, באנר אינטראקטיב אור/חושך, אורנג', תשדיר רדיו הספק, הוועד למלחמה באיידס, תשדיר רדיו קולות, קול ישראל מודעת פרינט Inspiring brands since 1974, גטי אימג'ס, מודעת פרינט חלון smsאורנג', 3 מודעות פרינט קמפיין רטרו, גטי אימג'ס, עבודת גרילה מדבקות והוועד למלחמה באיידס.
קמפיין שילוט החוצות לדפי זהב. שלמור-אבנון-עמיחי
שלמור-אבנון-עמיחי יכולים בהחלט להתגאות בהישג שכן הם תופסים את המקום ה-4 באירופה בכמות הקמפיינים שנבחרו להיכנס לספר, כאשר מעליהם נמצאים BBDO GERMANY, Düsseldorf עם 13 קמפיינים, FORSMAN & BODENFORS, Gothenburg עם 15 קמפיינים ו- BETC EURO RSCG, Paris עם 15 קמפיינים גם כן.
גיתם BBDO זכו ל-3 עבודות שהתפרסמו בספר ב-3 קטגוריות שונות ועבור שלושה לקוחות שונים: שילוט חוצות עבור 'הובה בובה', מודעה עבור ניקול וגרילה עבור האגודה למלחמה בסרטן.
שילוט החוצות למסטיק הובה-בובה. גיתם BBDO
פרסומת למגש בישול של ניקול. גיתם BBDO
אדלר-חומסקי-ורשבסקי קיבלו את הבמה המכובדת בספר EPICA תודות לקמפיינים של פלאפון, שוופס וצבר תיירות שקיבל גם תשבוחות בפסטיבל קאן האחרון.