TOP 5: פיאט עושה 'לייק' על אחותך ונייקי מוציאה לפרזנטורים שלה את האוויר

מדור חדש בשיתוף אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן מביא לכם מדי שבוע את 5 המהלכים הבולטים ביותר בשיווק ופרסום מסביב לעולם
משה בנימין |

מדור חדש ועשיר בתובנות עולה לאוויר באתר אייס, בשיתוף עם מחלקת האסטרטגיה של משרד הפרסום ראובני-פרידן. אחת לשבוע, מדי יום חמישי נציג בפניכם 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. בניהם יהיו כאלו שיגרמו לכם להשתאות, לגחך מתוך הסכמה או סתם יעוררו בכם השראה ליצירה ורצון לפטר את איש הקריאייטיב שלכם שאף פעם לא יגיע לרמה הזו. המקבץ הראשון במה שאמור להיות תחילתה של ידידות נפלאה יוצא לדרך.

Disconnect קמפיין חדש לרגל השקתה של גירסא מוגבלת לפיאט 500 החדשה בשיתוף עם המותג דיזל. שיתופי פעולה בין מותגים הפכו לתופעה שכיחה בעולם השיווק וזכו לכינוי BRANDED BRAND (מותג ממותג), בקמפיין הנוכחי פיאט מאמצת את אופי המותג של דיזל ונוקטת באמירה ביקורתית ומעניינת על עולם התוכן של הרשתות החברתיות בכלל ופייסבוק בפרט. בעוד שיותר ויותר אנשים "נתקעים" בעולם הוירטואלי, פיאט קוראת לכולנו להתנתק ולחוות את החיים האמיתיים.

לצפייה בכל 12 הסרטים בסדרה בקרו באתר הקמפיין

Tweet Mirror הרשתות החברתיות מתפתחות בקצב אדיר ו"שואבות" יותר ויותר משתמשים, אך במקביל לביקורות הרבות על המגמה ניתן להתחיל לראות דרכים חדשות ושימושיות בהם היא עשויה לסייע לכל צרכן. שימו לב איך עולם הריטייל מאמץ את הרשתות החברתיות ומאפשר לצרכן לחוות חוויה קמעונאית חדשה לגמרי, רשת האופנה WE הציבה "מראות וידאו" המאפשרות לכל אחד לקבל פידבק מהחברים בזמן אמת דרך המייל או הטוויטר.

The Secret למותגים רבים יש סוד, דבר מסוים שיוצר סיפור מותגי מסקרן ומעניין, כולנו שמענו על הנוסחא הסודית של קוקה קולה שרק שלושה אנשים בעולם מכירים...

NIKE כמותג הספורט המוביל בעולם מצטיידת מדי שנה בספורטאים המובילים בעולם כפרזנטורים, בעזרתם היא משמרת את רוח המותג, את תחושת הווינריות שכולנו כבר מזהים איתה באופן מוחלט. אבל חשבתם פעם על מה באמת משלמת NIKE מיליונים לפרזנטורים שלה? כעת הסוד נחשף..

Nimble as a mouse - Toyota iQ על מנת להמחיש את יכולת התמרון המדהימה והשימושיות העירונית יוצאת הדופן של ה- Toyota iQ הקטנה, ניסו לייצר אנלוגיה מעולם החי והגיעו למסקנה שהיא זריזה כמו עכבר. אז איך הופכים את התובנה השחוקה הזו למהלך פרסומי מעניין? איך מייצרים מודעת פרינט חדשנית? הופכים את המכונית לעכבר מחשב הגדול בעולם בעזרתו מעצבים מודעה על ה- DESKTOP הגדול בעולם.

(בסרטון שתראו, נהג אנושי נוהג במכונית ושולט במתרחש על גבי מסך ענק)

TV reinvented יותר ויותר אנשים עוברים לצפות בתכנים טלוויזיוניים באמצעות האינטרנט דרך מסכי המחשב, האם ידעתם שהתופעה הזו גורמת לטלוויזיה שלכם להרגיש בודדה? לוג'יטק משיקה את התשתית למהפכה הבאה אצלכם בסלון, בשיתוף פעולה עם גוגל. כעת, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של האינטרנט מבלי לוותר על החוויה הטלוויזיונית.

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה- TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

המהלכים נאספו על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה