גם לבריטים יש 'זרמון-גולדמן': פרסומת למותג גלידה מעוררת סערה בממלכה
אצלנו מתלוננים על קמפיין ארנה של זרמון-גולדמן ומסתבר שגם בבריטניה לא חסרים 'ילדים רעים' שמותחים את הקו האדום שהציבור מוכן לקבל. מותג הגלידה היוקרתי Antonio Federici Gelato Italiano נבדק זו הפעם השנייה על-ידי רשות האתיקה בפרסומות (ASA) לאחר שהתקבלו תלונות על מודעת פרסומת שנויה במחלוקת למותג הגלידה בה משולבות רמיזות מיניות ודתיות יחד.
מודעת פרינט אחת של המותג מציגה נזירה הרה טועמת מתוך קופסת גלידה של אנטוניו פדריצי כאשר בכיתוב המלווה נכתב: "התעברה ללא חטא". מודעה נוספת מציגה שני כמרים שנראים כאילו הם בדרכם להתנשק. הכיתוב המלווה לפרינט הוא: "אנחנו מאמינים בגאולה".
המודעות הוצגו בשבועוני נישה אופנתיים כמו Look, The Lady ו-Grazia ולמרות זאת זכו לתלונות בקרב הציבור ונמצאים כרגע בחקירה של גוף האתיקה הבריטי אשר בשלב זה עדיין לא יודע מה תהיה החלטתו הסופית בנושא.
הנזירה ההרה
זו לא הפעם הראשונה שמותג הגלידה של אנטוניו פדריצי מהלך על חבל דק לאחר מודעת פרסום. בשנה שעברה חויב פדריצי על-ידי ה-ASA להוריד מודעה שפרסם לאחר שזו הציגה כומר ונזירה בסצנה מתוחה מינית לפני נשיקה כאשר ברקע נכתב: "פיתוי הנשיקה". לפרסומת התקבלו 10 תלונות והיא הורדה על-ידי ה-ASA בטענה שהיא פוגעת בקהל.
מאחורי צילומי הקמפיין עומדת חברת הצילום והמיתוג Highcontrast הפועלת ממנצ'סטר, בריטיניה. החברה עובדת באופן ישיר מול משרדי פרסום, חברות עיצוב ואפנה ומותגים מסחריים.