רוג'ר פדרר הכי ויראלי: יותר מ-5 מיליון צפיות לטריק עם כדור הטניס

בג'ילט לא מגלים אם הטריק בו פדרר מעיף לאיש צוות הפקה פחית מעל הראש בהנחתת כדור הוא אמיתי, אבל ויראלית הוא עובד
משה בנימין |

סרטון הוידאו שרץ ברשת בו כוכב הטניס העולמי רוג'ר פדרר מעיף, פעמיים לחבר צוות הפקה בזמן הפסקה בצילומים פחית מתכת מעל הראש באמצעות הנחתת כדור טניס הפך לסרטון הויראלי הנצפה ביותר עם יותר מ-5 מיליון צפיות.

הוידיאו צולם עבור ג'ילט. כזכור, פדרר משמש כפרזנטור ועמותת 'ההגנה על העור' הבריטית וזכה ליחסי ציבור מקיר לקיר על-ידי גופי תקשורת מובילים כמו ה-AP, Daily News, The Guardian ועוד.

בג'ילט העדיפו לשמור את הקלפים קרוב לחזה, ולא גילו האם הטריק הוא אמיתי או אפקטים שנוצרו במחשב. דובר החברה מסר שהם מעדיפים שהצופים יחליטו בעצמם. למען האמת קשה להאמין שהטריק הוא אמיתי אבל החשאיות של ג'ילט מגבירה את המסתורין ומניעה את הצפיות, במיליונים.

פדרר עצמו וג'ילט טוענים שהצילום נעשה בטייק אחד, לאחר משחק בטורניר המאסטרס בסינסינטי. רוג'ר פדרר אמר לניו יורק טיימס: "אתם יודעים איך זה עם קוסמים, הם אף פעם לא מגלים איך הקסמים שלהם עובדים. אני לא עושה את זה הרבה, אבל כן, זה צולם בפעם אחת - הבחור לקח צ'אנס, זה עבד ואני שמח".

צפו בפדרר מעיף פחית מתכת מראשו של איש ההפקה ותחליטו בעצמכם

ההעלאה המקורית של הסרטון לערוץ ג'ילט ביו-טיוב הניעה את מרבית הצפיות, זאת בנוסף לנתח צפייה גדול שהגיע מגולשי פייסבוק, מה שמראה על פעילות שיתוף עצמאית גבוהה של גולשי הרשת בנוסף לצפיות המקוריות. חברת Visible Measures המייעצת למותגים אמרה שבניגוד למקרים אחרים בהם ייעצה לג'ילט בקמפיינים, דווקא הפעם היא לא עשתה זאת.

הסרטון של פדרר הצליח להביא כאמור 5,123,502 צפיות בשבוע החולף. הסרטון המדובר ביותר בזמן האחרון שגם זכה בלא מעט פרסים - אולד ספייס עומד כעת על 1,143,484 צפיות עם ירידה של 20% בשבוע האחרון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה