בלעדי

קרב ענקים: תקציב הפרסום של 'המכללה למנהל' יצא למכרז, 3 משרדים מתמודדים

המכללה למנהל - המסלול האקדמי מחזיקה בתקציב הפרסום הגדול ביותר בענף הלימודים. התקציב מטופל כעת ביהושע TBWA ותקציב הדיגיטל מטופל במקאן
משה בנימין |

תקציב הפרסום של המכללה למנהל המסלול האקדמי עומד למכרז כעת בין 3 משרדים. גיתם BBDO, מקאן אריקסון שמטפל בתקציב הפרסום של המכללה בדיגיטל ויהושע TBWA שמחזיק בתקציב המכללה באופ-ליין. כך נודע לאייס.

תקציב המכללה למנהל נחשב לתקציב נחשק מאוד מהבחינה הכספית, שכן המכללה היא בין המוסדות האקדמיים המובילים בהוצאה לפרסום בארץ. בבדיקה שערך אתר אייס לפני כשבוע נמצא כי המכללה ממוקמת ראשונה בין כל המוסדות בארץ בהוצאה לפרסום שנמדדה בשלושת החודשים האחרונים, ועברה גם את האוניברסיטאות הגדולות במדינה.

היקף ההוצאה הכספית עמד בחודשים האחרונים על לא פחות מ-3.8 מיליון שקלים, הרבה יותר מאוניברסיטת ת"א שנמצאת במקום השני מבין כלל הגופים האקדמים בארץ עם הוצאה לפרסום שנאמדת בכ-2.9 מיליון שקל.

המשרדים המתמודדים על המכרז הם כאמור, יהושע TBWA שמטפל בתקציב האופ-ליין של המשרד ב-5 השנים האחרונות, מקאן אריקסון שכבר מחזיק בתקציב הדיגיטל של המכללה וגיתם BBDO שינסו להיות הג'וקר ולקחת את התקציב משני מתחריו. העובדה שמקאן מחזיקה בתקציב הדיגיטל של המכללה הופכת אותם למועמדים מובילים מול יהושע שינסו מצד שני להעביר את כל התקציב אליהם. משרד נוסף שהיה על הכוונת של המכללה למנהל הוא JWT שמטפל במכללות סמי שמעון, תל-חי, עמק יזרעאל והמרכז האוניברסיטאי באריאל וויתר על ההתמודדות מתוך ניגוד אינטרסים.

בשלב זה של המכרז נדרשים המשרדים להציג למכללה למנהל רק קייס-סטדי. יוזכר כי לאחרונה נכנס לתפקידו בני אלון, סמנכ"ל שיווק חדש במכללה שככל הנראה מבקש למצוא למכללה אסטרטגיה חדשה, כאשר לשם כך צירף המטה השיווקי גם יועץ מחו"ל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה