P&G תשתמש בקריאייטיב של ה-Mizbala מישראל להשקה עולמית

'המיזבלה' שהשיקה בעבר את הבושם של אגילרה בישראל במהלך גרילה תעשה זאת שוב, הפעם בכל אירופה. דורי בן ישראל, "זהו כבוד גדול עבורנו שהקמפיין נבחר לייצג מותג על בפני קהל יעד של כ-150 מיליון אירופאים"
משה בנימין |

קונצרן מוצרי הצריכה הבינלאומי פרוקטר אנד גמבל בחר במהלך קריאייטיב של סוכנות הקריאייטיב הישראלית 'מיזבלה' לקמפיין ההשקה העולמי של הבושם החדש של כריסטינה אגילרה. הבושם יושק רשמית בחג המולד וילווה בפעילויות גרילה משולבות פרי פיתוחה של הסוכנות.

המיזבלה השיקה בעבר את הבושם הקודם של כריסטינה אגילרה במהלך גרילה בישראל שפותח והופק על ידי סוכנות המזבלה, קבוצת וובסנס ושלמור תקשורת ולאחר מכן גם יושם בהצלחה רבה במספר מדינות באירופה. מהלך השקת הבושם החדש הינו הנרחב והגדול ביותר אי פעם בליין של הזמרת ויושק במקביל לסרט חדש בכיכובה.

ידיעות בדבר השקת הבושם החדש שהודלפו בשבוע האחרון לרשת, יצרו סביבם באזז ושיח גולשים עם למעלה מרבע מיליון כתבות ודיונים בפורומים בתוך פחות מיממה.

דורי בן ישראל, בעלי סוכנות המזבלה, "זהו כבוד גדול עבורנו שקמפיין של סוכנות קריאייטיב צעירה נבחר לייצג מותג על בפני קהל יעד של כ-150 מיליון אירופאים. מתחילת 2010 הייתה עליה דרמטית במספר הפניות של מפרסמים מחו"ל, ביניהם משרדי פרסום ומפרסמים מאפריקה וברזיל המעוניינים בשיתופי פעולה עולמיים עם הסוכנות".

במיזבלה מתכננים למנף את הפעילות בזירה הבינלאומית ואומרים כי "נבדקות בימים אלה אפשרויות התרחבות של המזבלה והקמת שלוחות נוספת בארצות הברית ובאירופה. ההחלטה להתמקד בקמפיינים עסקיים גלובאליים היא החלטה אסטרטגית, המבוססת על התפיסה של עולם פרסום ללא גבולות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה