המחצית של 'דורי מדיה': רשמה הכנסות של 9.1 מיליון ד' מטלנובלות ופורמטים

הכנסות הקבוצה בחצי הראשון עמדו על 26.3 מיליון דולר. ל'דורי מדיה גרופ' יותר מ-5,000 שעות VOD ו-556 פרקי טלנובלות וסדרות יומיות
אלכסנדר כץ |

קבוצת המדיה הבינ"ל 'דורי מדיה' פרסמה הבוקר (רביעי) את תוצאותיה ל-6 החודשים הראשונים של שנת 2010. מהנתונים עולה כי הכנסות הקבוצה גדלו בשיעור קל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וכך גם הרווח הגולמי.

הכנסות הקבוצה עמדו על 26.3 מיליון דולר, עלייה של 4% ביחס לחציון הראשון של 2009 אז היו הכנסותיה 25.4 מיליון דולר. הרווח הגולמי גדל ב-2% ועומד על 8.3 מיליון דולר לעומת 8.2 מיליון דולר באותה תקופה אשתקד. ה-EBITDA עלתה ב-17% ל-7.5 מיליון דולר לעומת 6.4 מיליון דולר בחציון הראשון של 2009, ואילו הרווח התפעולי עמד על 1.71 מיליון דולר לעומת 1.78 מיליון דולר באותה תקופה אשתקד.

מהנתונים עולה כי הכנסות הקבוצה משידור טלנובלות מכירת זכויות לפורמטים, גדל בחציון הראשון של 2010 ב-54%, ועומד על 9.1 מיליון דולר (מול 5.9 מיליון דולר באותה תקופה אשתקד). הכנסות הקבוצה מערוצי הטלוויזיה עומדים על 16.7 מיליון דולר בהשוואה ל-18.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח לפני מס הוא מיליון דולר, לעומת 1.5 מיליון דולר באותה תקופה אשתקד ואילו תזרים המזומנים מפעילות שוטפת גדל ב-209% ועומד על 3.5 מיליון דולר לעומת 1.1 מיליון דולר באותה תקופה אשתקד. גם ההון העצמי גדל: 46.5 מיליון דולר לעומת 44.2 מיליון. בשורה התחתונה, החברה הרוויחה 368 אלף דולר בלבד, ירידה של 18% לעומת הרווח שנרשם במחצית הראשונה של 2009.

אגב, מהנתונים שפרסה 'דורי מדיה' עולה כי בספריית ה-VOD שלה יש כ-5,130 שעות טלוויזיה, יותר מ-5,000 סרטונים וקליפים בני 3 דקות בממוצע, 120 פרקים לשידור אינטרנט בני 9 דקות, וכ-556 פרקי טלנובלות וסדרות יומיות בני 1-5 דקות, לשידור במכשירים סלולריים.

לדברי נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, "אנו רואים בשוק אינדיקציות ברורות לשיפור, אבל האקלים התפעולי שלנו ממשיך לאתגר כאשר רוכשי תוכניות רבים ממשיכים לנקוט במשנה זהירות. לאור עובדה זו, אנו שמחים לדווח על תוצאות מוצקות".

לדבריו, "מגוון התכנים שלנו ממשיך להימכר היטב בשווקים בכל רחבי העולם. השקעותינו ב'דורי ניו מדיה' ובאמצעות פרויקטים כגון Novebox.com, שאנחנו מתכננים לפתח במסגרת ספריית ה-VOD שלנו לתכנים לטיניים, ובאמצעות סדרות חוצות פלטפורמה ומצליחות כגון 'אמנדה או', 'חצויה' ו'מגודלים', מצליחות מאוד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה