אתר המכרזים YYY חתם על חוזה פרסום שנתי בוואלה בהיקף של 1.65 מיליון שקל
חברת סמארט שופר, המפעילה את אתר הקניות בצורת מכרז - YYY, חתמה על חוזה פרסום שנתי עם אתר "וואלה" בהשקעה של 1.65 מיליון שקל. לדברי החברה, מהלך זה מהווה 20% מתקציב הפרסום השנתי של החברה, שעומד על 6 מיליון שקל.
במסגרת ההתקשרות בין השניים, אתר "וואלה" יציג בדף הבית של האתר, סטריפ פרסומי, המראה את המכרזים היומיים. המכרזים ישתנו מדי יום, עד לרגע בו לקוח יזכה במוצר.
סמי מלכה, מנכ"ל אתר YYY, אומר כי "כחלק מפרסום האתר החדש, שהושק לפני כחודשיים, החלטנו על שת"פ מסחרי עם אתר וואלה. זהו צעד ראשון בשורה של שת"פ רבים המתוכננים לשנה הקרובה וידגישו את ייחודו של האתר".
אתר YYY הוא אתר קניות בדרך של מכרזים, שפותח על-ידי חברה מחו"ל ובהשקת הגרסה הישראלית בארץ הושקעו כ-800,000 שקל. האתר מאפשר ללקוחות לקנות מוצרים בשתי שיטות קניה, האחת - נצחון באגורות, מכירה פומבית המעלה את מחיר המוצר באגורה אחת בכל פעם והמכרז הייחודי הגבוה - מכרז המאפשר למשתתף להגיש הצעת מחיר מנצחת בטווח המחיר המירבי.
- 1.איל 06/01/2011 23:15הגב לתגובה זוהשיטה דואגת לחשב טוב טוב מאיזה מחיר משתלם לאתר למכור. לפני שיגיע המחיר הזה, "מישהו" יציע מחיר נוסף מטעם האתר.