הפרמיירליג מרוויחה כ-750 מיליון דולר ממכירת זכויות שידור מחוץ לממלכה
אפשר להתווכח על מי היא הליגה הטובה בעולם, אך מבחינת השיווק העולמי אין תחרות. לפי דו"ח של חברת Sport Intelligence, הפרמיירליג משאירה אבק למתחרותיה בכל מה שקשור להכנסות מזכויות שידור שנמכרות למדינות זרות. הליגה האנגלית הבכירה מרוויחה כ-497 מיליון ליש"ט (שהם 748 מיליון דולר) בשנה מזכויות שידור מחוץ למדינה.
האנגלים ניצבים הרחק מעבר להשגה של שאר הליגות הבכירות ביבשת. הליגה הספרדית עושה 132 מיליון ליש"ט (206 מיליון דולר) בשנה, למרות שיש לציין כי בניגוד לאנגליה, בספרד כל קבוצה מוכרת את זכויות השידור שלה בנפרד. הסרייה A האיטלקית מוכרת את זכויות השידור שלה לניכר ב-74 מיליון ליש"ט (116 מיליון דולר) בעוד הבונדסליגה עדיין מפגרת מאחור עם 35 מיליון ליש"ט בשנה (54 מיליון דולר), למרות שהסכום הזה קפץ מ-15 מיליון ליש"ט עד 2009. הליגה הצרפתית מכניסה רק 26 מיליון ליש"ט (40 מיליון דולר).
דובר מטעם הבונדסליגה שיבח את הפרמיירליג על כך ש"הם משווקים את עצמם כל כך טוב" מבחינה גלובלית ו"בונים את המותג".
אחת הסיבות להכנסות העצומות הללו נובעת מתחרות גדולה בשווקים מרכזיים, שמביאים להעלאת מחירים. לשם דוגמא, חברת מדג' קנתה את זכויות השידור בסקנדינביה עבור 111 מיליון ליש"ט ב-3 השנים הקרובות, לעומת 50 מיליון ליש"ט ששילמה קאנאל+ בעבר. ראיה נוספת מגיעה מהעולם הערבי, ובמיוחד ממדינות המפרץ. אבו דאבי מדיה תשלם 225 מיליון ליש"ט, כמעט פי 3 מ-80 מיליון הליש"ט ששואוטיים ערביה שילמה בפעם הקודמת.