פרסום ראשון
בזכות קמפיין מרקו: 100 אלף הזמנות ב-HOT VOD Young ל'הלב' בתוך שבוע
הנוסטלגיה שטפה את ילדי שנות ה-80 בעקבות הקמפיין של HOT. פרקי הסדרה נכנסו לרשימת 10 התכנים הנצפים ביותר ב-HOT VOD Young
הקמפיין הפרסומי של HOT בהשתתפות הדמות המצוירת של מרקו, עושה את העבודה. לאייס נודע כי בשבוע הראשון מאז עלה הקמפיין לאוויר, זכו פרקי הסדרה המיתולוגית ל-100 אלף הזמנות ב-HOT VOD Young.
חברת הכבלים עלתה לאחרונה עם קמפיין פרסומי תחת הכותרת 'HOT המקום למשפחה שלך'. במרכז הקמפיין עומדת דמותו של מרקו, כוכב הסדרה 'הלב' משנות ה-80.
עד כה שודרו 2 סרטוני פרסומת, עליהם חתום משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. בתוך שבוע נכנסה הסדרה לרשימת 10 התכנים המוזמנים ביותר ב-HOT VOD Young.
ב-HOT אישרו את הפרטים.