המפרסמים חוזרים: הכנסות תחום המגזינים בארה"ב גדל לראשונה מ-2007

לא מעט מכות ספג תחום המגזינים בשל המשבר הכלכלי והמעבר של תקציבים לאינטרנט; היום התחום מראה סימני חיים עם גידול של 5.7% ברבעון השני
יוסי פינק |

תעשיית המגזינים בארה"ב ספגה מכה קשה ביותר בשנים האחרונות. המשבר הכלכלי הביא להפחתה דרמטית בהיקפי הפרסום וביחד עם הפניית כספים הולכים וגדלים לטובת תעשיית האונליין, עורק החיים של תעשיית המגזינים נראה שהולך ומתכווץ. עם זאת, לשכת המידע של המו"לים בתחום המגזינים מפרסמת היום נתונים מעודדים.

לפי הנתונים שמפרסמת הלשכה, לראשונה מאז 2007 נרשם גידול בהכנסות מפרסום, זאת לאור הגידול בהיקפי הפרסום - במיוחד מתעשיות הרכב, הפיננסים,הקוסמטיקה והנדל"ן.

סך ההכנסות של המגזינים מפרסום טיפס בשיעור של 5.7% ברבעון השני של 2010 לעומת הרבעון המקביל אשתקד והתסכם ב-5.2 מיליארד דולר. הפרסום מצד תעשיית הרכב זינק בשיעור של 41% בתקופה זו. הפרסום מצד חברות הפיננסים והנדל"ן זינק ב-25%.

בלשכת המו"לים של המגזינים צופים כי החודשיים הקרובים יהיו חזקים מאוד בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. במגזין instyle מבית טיים וורנר, עדכנו כי לאחר גידול של 4.5% ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בחודש יולי צפוי גידול של 35% ובחודש אוגוסט צפוי גידול של 45%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה