ניסאן יצאה בקמפיין פרובוקטיבי מידי בבריטניה: בפורשה לא אהבו את העניין

הקמפיין של ניסאן תקף את יצרניות רכבי הספורט הגרמניות והעלה זכרונות ממלחמת העולם השניה. בפורשה דווקא הלכו על עניין הזכויות על הסמל שלהם
יוסי פינק |

יצרנית המכוניות, חברת ניסאן, יצרה לאחרונה בבריטניה בקמפיין שלטי חוצות פרובוקטיבי ביותר. בקמפיין יוצאת ניסאן נגד ענקיות רכבי הספורט הגרמניות ושולחת להן רמזים עם הקשרים למלחמת העולם השניה.

תחת סיסמאות כגון "איך לנצח את הגרמנים" או "הגרמנים הם הכי גרועים" מפרסמת ניסאן את רכב הספורט החדש שלה. בשלטי החוצות רואים את הלוגויים של פורשה, אאודי ו-BMW כאשר לצד כ"א מהלוגויים יש קווים שמסמינם את הניצחונות של ניסאן במרוצים כנגד המכוניות הגרמניות.

אז הקמפיין אומנם פרובוקטיבי למדיי בגלל ההקשרים םלתקופות החשוכות של גרמניה אבל לא בגלל זה פנו בפורשה לניסאן ואיימו בהליכה לבית משפט. בפורשה לא אהבו את העובדה שבניסאן הציגו את הסל המסחרי שלהם בשלט החוצות שלהם וטענו להפרת זכויות. בניסאן התקפלו, הורידו את הסמל והסתפקו בכיתוב בלבד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה