טקס 'האריה השואג': קמפיין השנה זהב הלך ל'מצעד החיים' מבית LONE STAR
טקס האריה השואג, תחרות המצוינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, התקיים ביום שישי בבוקר בת"א בהשתתפות מאות העוסקים בענף יחסי הציבור בישראל. לא פחות מ-61 קמפיינים הוגשו לתחרות ובתוך כך הוענק לטניסאית שחר פאר תואר אשת השנה בתקשורת על כך שהאדירה את שמה של ישראל ותדמיתה.
קמפיין השנה זהב, המקום הראשון בתחרות, הלך ל'מצעד החיים' של משרד LONE STAR. נימוקי השופטים: "קמפיין מצעד החיים השיג את מטרותיו וניצל את המומנטום הפוליטי והעולמי. זוהי עבודה למופת, העוסקת בנושא חשוב בהוויה הישראלית והבינלאומית, עם ניצול ההזדמנות של המצעד כדי לחשוף את הוועידה האנטי ישראלית שהתקיימה באותה עת (דרבן 2) - הוא אקט מרשים של יחסי ציבור יעילים."
קמפיין השנה כסף, המקום השני בתחרות, הלך לקמפיין 'איסוף תרופות שפג תוקפן', קמפיין שמהגיש עידו הדרי, מכבי שירותי בריאות. נימוקי השופטים: "מכבי שירותי בריאות הפכה בקמפיין זה, ממוסד הדואג לבריאות הציבור, למוסד השומר על איכות הסביבה. העדר המודעות לנזק בהשלכת תרופות לפח בצריכה לא מבוקרת, טופל כהלכה, ובעקבות קמפיין חכם, המודעות לנושא עלתה לסדר היום הציבורי. גם התוצאות בשטח הצביעו על ההצלחה, כ- 5 מיליון טבליות נאספו. השימוש במחקר, הגדרת התוכנית, הביצוע התקשורת והתוצאות בפועל, מביאות להחלטה כי הקמפיין ראוי לפרס."
קמפיין השנה ארד, המקום השלישי, הלך למיתוג קרית ים. המגיש הוא נתי זילברמן, דובר עירית קרית ים.נימוקי השופטים: "קרית ים, פריפריה עירונית בשולי חיפה, שאינה זוכה להד תקשורתי, תדמיתה נמוכה הן בעיני תושביה והן בעיני הציבור הרחב. יחידת הדוברות העירונית הגתה רעיון יצירתי ופשוט לכאורה, ובהגדרה נכונה של הצורך בחשיפה תקשורתית טובה לעיר, הצליחה בפרק זמן קצר, ללא השקעת משאבים בפרסום, לקבל חשיפה תקשורתית כלל עולמית, ולהעלות את קרית ים על המפה. שאפו!"
יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, סילביה בית הלחמי אמרה כי: "61 הקמפיינים שהוגשו השנה לתחרות "האריה השואג" הקיפו מגוון רחב וגדול של נושאים, - קמפיינים מקומיים, אזוריים, כלכליים, בינלאומיים ולאומיים. נושאי הבריאות, איכות הסביבה, התרבות והחינוך ועוד, מוכיחים כי העוסקים בענף יחסי הציבור והדוברות משולבים בכל ענפי המשק, הכלכלה והחברה, ומובילים במקצוענות ובמצוינות בתחומי עיסוקם".