מסיבת הבריכה של טמפו: יוצאת בקמפיין לג'אמפ Ice T בהשקעה של כ-3.5 מ' ש'

טמפו, יצרנית ומשווקת המותג ג'אמפ'' מעלה הקרוב קמפיין באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב
כתבי אייס |

טמפו, יצרנית ומשווקת המותג ג'אמפ, עולה בקמפיין פרסום טלוויזיוני תחת הסיסמה 'ג'אמפ – אנרגיה טובה' להשקת ג'אמפ Ice T, תה קר בשלושה טעמים: אפרסק, תפוח ולימון.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, יעלה לאוויר בטלוויזיה בערוצים 2, 10, ו-24 למשך שבועיים ולאחר מכן לשבוע נוסף. במקביל, ייערך דיול בלמעלה מ-40 סניפים ברחבי הארץ בהם יוצעו טעימות של המשקה החדש.

הסרטון, בן 30 שניות, מציג מסיבת בריכה לא שגרתית המתרחשת בשעות הערב בה מבלים צעירים, חוגגים ונהנים באמצעות משחק התזות ג'אמפ Ice T מאקדחי ענק בצורת בקבוקי המשקה המרענן.

במקביל, יעלה קמפיין אינטרנטי ברשתות החברתיות הכולל פרסומות, באנרים ותחרות נושאת פרסים. עלות הקמפיין כולו מוערכת בכ–3.5 מיליון שקלים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה