yes מציינת עשור להקמתה – תשקיע 8 מיליון שקל בפעילות קד"מ וקמפיין פרסומי

לקוחות החברה יוזמנו לנמל ת"א שם יוכלו לצפות בתוכניות והסדרות המשודרות בלוויין; החברה גם תציע את ערוצי התשלום בחינם בסופי שבוע
כתבי אייס |

חברת הלוויין yes תציין ב-15 ביולי עשור להקמתה, באירועים מיוחדים ללקוחותיה בנמל תל אביב, בהטבות כגון פתיחת ערוצים בתשלום בחינם ללקוחות, ובקמפיין פרסומי בטלוויזיה ובאינטרנט. בסך הכל תשקיע yes כ-8 מיליון שקל בשלל הפעילויות והפרסום.

החברה תצא בקמפיין פרסומי בערוצי הטלוויזיה המסחריים ובאתרי האינטרנט, תחת הסלוגן 'עשור גדול מהחיים'. כמו כן תפתח yes חינם את הערוצים בתשלום ספורט 1, ספורט 2 וספורט 5 HD בכל סופי השבוע החל מ-4 ביולי עד 15 באוגוסט.

החברה תקיים פעילות ייחודית ללקוחותיה בנמל תל אביב, תחת השם yes in the sky, במסגרתה יוכלו הלקוחות להירשם באתר החברה, ולהינות מצפייה בתוכניות וסדרות שמשודרות ב- yes בגובה של 40 מטרים, עם נוף לים.

סמנכ"ל השיווק של yes, גלי ניר, מסר בתגובה כי "אנו גאים ושמחים לחגוג עשור ל-yes עם לקוחותינו, להעניק להם מגוון הטבות ולפגוש אותם גם מחוץ למסך. זוהי הזדמנות להודות ללקוחותינו אשר כל יום בוחרים בנו מחדש".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה