ראיון

ג.יפית לאייס: "מיליון מוצרים פסלתי ולא פרסמתי וזה חוץ מ-5 המוצרים שאני בחיים לא אסכים לפרסם"

בראיון לאייס מתייחסת יפית גרינברג לעוצמת הפורמט שלה, למוצרים שהיא בחיים לא תפרסם, ליורשת שבדרך, לפרסומות בטלוויזיה ולנושאים נוספים. "כבר מזמן יכולתי לשבת רגל על רגל, אני אוהבת מה שאני עושה"
יוסי פינק |

בדר"כ אני אוהב לקיים ראיונות רוחב בבתי קפה, סביבה ניטרלית מייצרת סטריליות שמאפשרת למראיין והמרואיין להתנתק מאירועי השעה ולהסתכל על הדברים בפרספקטיבה קצת שונה. עם יפית גרינברג (ג.יפית) נפגשתי אצלה בחדר הישיבות שבמשרדים ברחוב הברזל בצפון ת"א. דווקא במקרה הזה רציתי לראות את יפית בסביבת העבודה שלה, איך נראה המפעל שעומד מאחורי תשדיר הפרסומת הפשוט לכאורה בטלוויזיה.

"יאללה, בוא נתחיל לדבר כי אח"כ אני צריכה לרוץ להיות עם הנכדים ואני לא יכולה לחרוג בזמנים". ככה מתחיל הראיון עם גרינברג, משפט קצרצר וטבעי שמאפשר מייד בהתחלה לראות את הדברים באור הייחודי של גרינברג - אשה, סבתא, אשת עסקים, פרזנטורית. מתחילים.

16 שנה מופיעה ג.יפית בטלוויזיה וממליצה על מוצרים ואת הראיון איתה אני פותח בשאלה - איך יכול להיות שפורמט שהיה נכון אז, נכון גם היום? בכל זאת עברו כמה שנים, הטלוויזיה הלכה קדימה והצופים הרבה יותר מתוחכמים. גרינברג ממש לא מסכימה עם הקביעה שלי כי הפורמט נשאר אותו הדבר, "הפורמט משתנה כל הזמן. היום יש לי אולפן עם חדשות כמו ב-CNN, היום אני גם יוצאת מהאולפן, דבר שלא עשיתי בתחילת הדרך. הדבר היחיד שנשאר מהפורמט של ג.יפית מאז השנים הראשונות זה אני, כל השאר השתנה."

לכתבה המלאה - כנסו לאתר אייס

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה