מלחמת קפה באנגליה: סטארבקס נכשלה בנסיון להוריד פרסומת של רשת מתחרה
כאשר השורה התחתונה של קמפיין פרסומת קובעת כי מוצר אחד טוב מאחר או שהציבור מעדיף מוצר אחד על פני אחר, כמובן שיש לתהות על הבדיקה שנעשתה. זה בדיוק מה שהוביל את ענקית בתי הקפה האמריקנית, חברת סטארבקס, לצאת במלחמה בבריטניה נגד רשת בתי הקפה Costa.
רשת Costa יצאה לאחרונה בקמפיין חוצות תחת הכותרת - 'סורי סטארבקס, העם הכריע'. באותיות הקטנות יותר נכתב כי במבחן טעם ראש בראש - 7 מתוך 10 אנשים העדיפו את הקפה של Costa על פני הקפה של סטארבקס.
ברשת האמריקינת פנו לרשות הבקרה על הפרסומות בארה"ב (ה-watchdog) וטענו כי הפרסום מטעה כיוון שהוא מתייחס רק לסוג קפה מאוד ספציפי של סטארבקס ובתוך כך טענו גם לבעיות במתודולוגיית הבדיקה שביצעו ב-Costa.