גודל טקסט
זום
ניגודיות

כנסו וצפו: שימו לב במה מתמקדת הפרסומת החדשה של טויוטה

ענקית הרכב היפנית ממשיכה במאמציה לתיקון הנזק התדמיתי שנגרם לה בעקבות 'פרשת דוושת הגז' - יצאה בקמפיין נרחב בארה"ב
יוסי פינק |

מספר חודשים לאחר פרשת 'דוושת הגז' של טויוטה והנזק התדמיתי העצום, יצאה השבוע ענקית הרכב היפנית בקמפיין פרסומי בארה"ב תחת הכותרת המפתיעה (או לא מפתיעה) - 'לכל אחד מגיע להיות בטוח' (Everyone deserves to be safe).

בטויוטה כמובן מנסים לתקן את הנזק התדמיתי העצום שנגרם לחברה בעקבות פרשת דוושת הגז התקועה, אשר במהלכה נקראו נהגים להכניס את רכבם למוסכי טויוטה לצורך תיקון תקלה בדוושה.

בפרסומת מציגה טויוטה את ה'סטאר סייפטי סיסטם', כלומר 5 רכיבים טכנולוגים שמותקנים ברכבי טויוטה שומטרתם להגביר את בטיחות הנוסעים ברכב.

האם אתם כבר מרגישים בטוחים יותר? אתם מוזמנים להשאיר הערות בטוק-בקים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה