אורכית נערכת לגיוס הון: פרסמה תשקיף מדף לגיוס 20 מיליון דולר

יצרנית ציוד התקשורת מתכננת לחזק את בסיס ההון שלה. אורכית מציינת כי מאז 2009 היא הגבירה את מאמצי המכירות והשיווק שלה במקסיקו, ברזיל, הודו, ישראל, יפן, קוריאה, הפיליפינים ואפילו ארה"ב
תומר קורנפלד |

מניית אורכית יורדת במסחר בלמעלה מ-4%, זאת אחרי זינוק מרשים של 33% מתחילת השבוע. אתמול פרסמה החברה תשקיף מדף לגיוס הון בהיקף של 20 מיליון דולר, באמצעות הנפקת מניות. בכך, אורכית העוסקת בפיתוח קופסאות תקשורת לניהול נתונים ברשתות התקשורת מחליפה תשקיף מדף שפורסם בעבר שבו תכננה לגייס את ההון באמצעות הנפקת זכויות.

מהתשקיף שפרסמה אורכית עולה כי בסוף 2009 זכתה אורכית בלקוח חדש בדרום אמריקה שאת זהותו אינה חושפת. אורכית מציינת כי הלקוח הזמין ממנה את קופסאות התקשורת מסוג CM-4000 MPLS ומספרת כי משלוחים ראשונים של ציוד סופקו ללקוח בסוף 2009.

מוצר ה-CM-4000 הינו גרסה המתקדמת יותר של מוצר ה-CM-100. הוא בעל קיבולת העברת נתונים גבוהה יותר, מיועד בין השאר לאפשר לחברות הטלפון אספקה של יישומים הדורשים רוחב פס מוגבר, כדוגמת שידורי טלוויזיה באיכות גבוהה (HD) ושירותי וידיאו סלולאריים מדורות מתקדמים

אחת מהטריטוריות הצומחות אותן סימנה אורכית היא אמריקה הלטינית. על פי הידוע, הסכם זה הוא השני עליו חתמה אורכית ביבשת הצומחת. הלקוח הנוסף של אורכית בדרום אמריקה הוא מול חברת מטרו נט המקסיקנית. ההסכם פורסם ביולי 2009.

עוד מציינת אורכית בתשקיף כי מאז 2009 היא הגבירה את מאמצי המכירות והשיווק שלה במקסיקו, ברזיל, הודו, ישראל, יפן, קוריאה, הפיליפינים ואפילו ארה"ב. אורכית מציינת כי בשנה החולפת היא המשיכה את המכירות והשיווק ללקוחות באירופה, אסיה פאסיפיק ואמריקה הלטינית דרך משרדי החברה הממוקמים בתל אביב.

אין זו הפעם הראשונה כי מידע חדש מגיע למשקיעים שלא באמצעות דיווח מיידי (המתפרסם כאשר נחתמת עסקה). לאורכית יש היסטוריה ארוכה שבה מידע חדש נחשף למשקיעים רק בעת פרסום דו"חות כספיים, דו"חות מורחבים ותשקיפים. רק בשבוע שעבר פרסמנו כי הדו"חות השנתיים המורחבים של אורכית חושפים כי לחברה ישנם מספר לקוחות נוספים ביפן פרט ל-KDDI.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה