'Y&R' העולמית: שלמור אבנון עמיחי- המשרד המעוטר ביותר שלנו בשנת 2009

משרד הפרסום יקבל את פרס ה-'Jewel Award' וצ'ק בסך 50 אלף דולר, בזכות זכיותיו הרבות בשנה האחרונה יותר מכל 184 שותפי החברה בעולם; יו"ר Y&R: "למשרד רעיונות שגורמים לך לתהות מדוע לא חשבת עליהם"; שלמור: "אין ספק שזוהי גאווה גם לנו וגם למדינה" חברת הפרסום 'Y&R' העולמית החליטה להעניק למשרד הפרסום ?שלמור אבנון עמיחי Y&R' את פרס ה-'Jewel Award', לאות הכרה על היותו משרד הפרסום שזכה בשנת 2009 בכמות הרבה ביותר של פרסים מבין כל 184 משרדי הפרסום ברחבי העולם, בהם שותפה Y&R. כך נודע לאייס.

מדובר בפרס שנתי שחלוקתו החלה לפני שנה, שבצידו גם המחאה על סך 50 אלף דולר בה יוכלו ראשי שלמור-אבנון-עמיחי לעשות שימוש על פי שיקולם. את הפרס יעניקו Tony Granger יו"ר החברה העולמית, ו-Hamish McLennan מנכ"ל החברה.

המשרד הישראלי זכה בשנה האחרונה במקום השני בדירוג 'סוכנות המדיה של השנה- ובארבעה פרסי אריות בתחרות הפרסום 'Cannes Lions'; ובפרס ה-Grand LIAבקטגוריית הרדיו של London International Awards ובשתי מדליות, כשבעקבותיו הוחלט בתחרות להוסיף קטגוריה חדשה - השימוש הטוב ביותר במדיום.

כמו כן, זכה המשרד בחמש מדליות בתחרות ה-Eurobest, בשלוש ב-Epica ובפרס נוסף בתחרות The One Show.

Tony Granger אמר לרגל הענקת הפרס כי "'Y&R תל אביב' פשוט לא שואלים 'מה הלאה' אלא עושים זאת - עם טכנולוגיות חדישות, בחירות מדיה מעניינות ורעיונות שגורמים לך לתהות מדוע לא חשבת עליהם קודם. הם לא פוחדים ליצור אפיקים חדשים ולדחוף את המדיום לכיוון חדש לגמרי".

רמי שלמור, בשיחה מאיטליה, אמר לאייס בתגובה כי "התחלנו את הקריירה עם Y&R בשנת 1999, ועשר שנים אחרי אנחנו נבחרים למשרד הטוב ביותר של הרשת. אין ספק שזוהי גאווה גם לנו וגם למדינה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה