דף בית מבוסס גלישה: חברת הסטארט-אפ Genieo גייסה 3 מיליון דולר

המוצר הראשון אותו תשיק Genieo (לשעבר אנבל תוכנה) הנו דף בית חכם, המשתנה באופן דינאמי
אריאל אטיאס |

חברת Genieo חדשנות טכנולוגית, המפתחת פלטפורמה טכנולוגית לניתוח הרגלי גלישה באינטרנט, הודיעה על גיוס 3 מיליוני דולרים בהשקעת Seed (שלב מוקדם) מאנג'לים בישראל ומחו"ל.

המוצר הראשון עליו שוקדים ב-Genieo (לשעבר אנבל תוכנה) הנו דף בית חכם, המשתנה באופן דינאמי ומציג למשתמש אך ורק תכנים בעלי עניין ייחודי עבורו.

"הטכנולוגיה שלנו הופכת את קונספט דף הבית כפי שאנו מכירים אותו כיום לעוזר אישי לכל דבר," אומרת סול צבי, מייסדת ומנכ"לית Genieo. בשונה מפתרונות אחרים המחייבים בחירה ידנית ועריכה פעילה של תחומי העניין על ידי המשתמש ב-Genieo בונים עבור המשתמש דף בית שכולו מידע ותוכן המבוססים על הגלישה שלו באינטרנט.

Genieo שהוקמה בשנת 2008, מתבססת על טכנולוגיית "מיקוד מיקרו-התנהגותי" (Micro Behavioral Targeting). טכנולוגיה זו מנטרת את הרגלי הגלישה של המשתמש בזמן אמת, משקללת אותם לתוך המערכת ובונה את עמוד הבית שלו בהתאם לנושאים המעניינים אותו במיוחד.

בחברה טורחים להבהיר כי בשונה מפתרונות פרסונליזציה אחרים, Genieo אינו חושף או משתף אף גורם במידע אישי אודות המשתמש. כל תהליכי המיפוי ובניית הפרופיל מבוצעים ומאוחסנים במחשב האישי של המשתמש בלבד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה