בזק בעקבות מיקרוסופט: סיימה את ההיערכות למערכת חלונות 7 בכל מוקדי התמיכה של החברה

אלפי טכנאים ונציגי התמיכה של בזק עברו הדרכות לתמיכה בכל היבטי מערכת ההפעלה. מדובר במהלך הדרכה שנמשך מספר חודשים
שרות Bizportal |

בזק סיימה את ההיערכות למערכת החלונות 7 בכל מוקדי התמיכה של החברה. אלפי טכנאים ונציגי התמיכה של בזק עברו הדרכות לתמיכה בכל היבטי מערכת ההפעלה. מדובר במהלך הדרכה שנמשך מספר חודשים.

הפרוייקט נעשה בליווי חברת מיקרוסופט, אשר במהלכו הוקמה כיתת הדרכה בבית הספר לתקשורת של בזק. עם השקת המערכת על ידי מיקרוסופט בזק ערוכה לתת מענה ותמיכה לכל לקוחות החברה הנהנים מהמערכת החדשה. התמיכה כוללת מתן מענה לגבי שיתוף קבצים (תיקיות ופרוטוקולים), שיתוף מדפסות, כל סוגי החייגנים, ניהול צריכת החשמל, הגדרת כתובת IP ועוד.

איתמר הראל, סמנכ"ל החטיבה הפרטית בבזק, אמר כי "בזק נערכה מבעוד מועד להשקת מערכת חלונות 7, כך שביום ההשקה החברה כבר מוכנה לתת מענה מלא בכל אחד מהתחומים הנוגעים למערכת ההפעלה החדשה של חלונות. מוקד התמיכה הטכני של בזק תמיד ערוך לתת מענה לגבי כל מערכת הפעלה חדשה שנכנסה לשוק וכך גם עכשיו. בתוך כך, החלה בזק לתמוך בלקוחות שכבר התקינו את הגרסה החדשה של חלונות 7".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה