בדו"ח הראשון מאז הכניסה למדד ת"א 100: הכנסות רמי לוי זינקו ברבעון בכ-45%
רמי לוי שיווק שיקמה הציגה היום (ג') את תוצאותיה הכספיים לרבעון השני לראשונה מאז כניסתה למדד ת"א 100. החברה מסכמת רבעון עם עלייה של 45% במכירות, עלייה של 35.7% ברווח הגולמי ועלייה של 27.1% ברווח הנקי.
החברה דיווחה בשורה התחתונה על רווח נקי בתום שלושת החודשים שהסתיימו בתאריך ה-30 לחודש יוני הסתכם בכ-18.18 מיליון שקלים, או 1.49 שקל למניה, זאת לעומת רווח נקי של 14.3 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, עלייה כאמור של 27.1%.
הרווח הגולמי בתקופת הדיווח הסתכם בכ-78.3 מיליון שקלים, זאת בהשוואה לרווח גולמי של 57.7 מיליון שקלים במהלך הרבעון השני של 2008, עלייה של 35.7%.
נראה כי רמי לוי שיווק שיקמה זו כבר מזמן לא רשת קמעונאית מזון קטנה מירושלים, כך עולה ממבט על שורת ההכנסות בתקופת הדיווח שהסתכמה לכ-345 מיליון שקלים. ההכנסות ברבעון עלו בכ-45% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, אז הסתכמו מכירות החברה בכ-237 מיליון שקלים.
בתוך כך, יתרת מזומנים ושווי מזומנים לסוף תקופת הרבעון כפי שעולה מן הדו"ח נאמדים בכ-170.3 מיליון שקלים. ההון העצמי של החברה עומד נכון לסוף חודש יוני בשנת 2009 על 484.2 מיליון שקלים.
למרות השיפור במרבית הפרמטרים המרכזיים בדו"ח הרבעוני על רקע התרחבות החברה, נראה כי רמי לוי לא מביט לאחור. בראיון שערך השבוע רמי לוי עם סוכנות הידיעות 'בלומברג' אמר כי "אנחנו מצפים להכפיל את נתח השוק שלנו עד אמצע 2011 ל-10%. ההנחות שלנו מושכות יותר קהל ואנחנו מסוגלים להגדיל את ההכנסות". לדבריו של לוי, בכוונתו לפתוח עוד 14 סניפים, זאת בנוסף ל-16 הסניפים הקיימים.
לוי נשאל באשר לאפשרות של התרחבות בדרך של רכישות רשת קמעונאות מזון קיימת ואמר כי "אם תזדמן לי אפשרות לבצע רכישה שכזו אני אשקול את הדברים אבל כרגע הרבה יותר זול מבחינתי לפתוח חנויות חדשות".