תביעה ייצוגית נגד סלקום: גבתה תשלומים ללא הסכמה, נתבעת בכ-400 מיליון שקלים

לטענת התובעים, גביית תשלום תמורת שירות פירוט השיחות עומדת בניגוד מוחלט לתנאי הרישיון של חברת הסלולר, שאינו מאפשר לטענתם הטלת חיובי חדש, אלא מאפשר עדכון תעריפים של חיובים קיימים מפעם לפעם
נועם הוד |

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה אישר בקשה לתביעה ייצוגית, שהוגשה נגד חברת שירותי הסלולר סלקום במהלך חודש מרץ השנה. במסמך התביעה שהוגש בסך של כ-440 מיליון שקל, נטען כי סלקום גבתה תשלום עבור פירוט השיחות בחשבון הטלפון מלקוחותיה ללא הסכמתם.

התובעים טוענים כי לאחר תקופה ארוכה בה חברת הסלולר לא נהגה כלל לחייב את לקוחותיה בגין פירוט השיחות, הודיעה סלקום על גביית תשלום עבור השירות המדובר.

לטענת התובעים, גביית תשלום תמורת שירות פירוט השיחות עומדת בניגוד מוחלט לתנאי הרישיון של חברת הסלולר, שאינו מאפשר לטענתם הטלת חיובי חדש, אלא מאפשר עדכון תעריפים של חיובים קיימים מפעם לפעם.

אם לא די בכך, נזכיר כי בית המשפט אישר לפני כחצי שנה בלבד תביעה ייצוגית כנגד חברות הסלולר סלקום, פרטנר ואתר ההיכרויות "פופיק" בהיקף של 56 מיליון שקלים, בעקבות חיוב על קבלת הודעות מהאתר מבלי ליידע את המנויים.

נזכיר כי בסוגיית שליחת המסרונים, הגיעו הצדדים לפני כמספר ימים לפשרה במסגרתה ישלמו החברות כ-4.6 מיליון שקל ללקוחות שלהם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה