דוח של דאטה-מוניטור: נייס מובילה את השוק העולמי לניתוח פעילויות במוקדי שירות

הפתרונות של נייס לניתוח פעיולויות המוקדי שירות הכוללים ניהול ביצועים וניתוח אינטראקציות, השיגו את את הציונים הגבוהים בכל אחת מהקטגוריות של הערכה טכנולוגית
שרות Bizportal |

חברת נייס הודיעה היום כי חברת מחקרי השוק המובילה Datamonitor הכירה בנייס כמובילת שוק עולמית בדו"ח החדש לשנת 2009 הדן בשוק ניתוח פעילויות במוקדי שירות, "מטריצת החלטות: בחירת ספק לביצוע ניתוחים במוקדי שירות (התמקדות במתחרים), ניתוחים ודיווחים כמבדלים בכלכלה מאתגרת."

הפתרונות של נייס לניתוח פעיולויות המוקדי שירות הכוללים ניהול ביצועים וניתוח אינטראקציות, השיגו את את הציונים הגבוהים בכל אחת מהקטגוריות של הערכה טכנולוגית, עם מובילות מובהקת לעומת המתחרות ומצויינות טכנית עקבית. נייס השיגה את הדירוגים הגבוהים ביותר בגין השפעתה המהותית על השוק, כמו גם דירוגים גבוהים מלקוחות, ומוצבה בראש "קטגוריית האפשרויות המועדפות"/ה"רשימה המצומצמת לבחירה" על-ידי לקוחות.

אפרודיט ברינסמד, אנליסטית, טכנולוגיות של אינטראקציות עם לקוחות ב-Datamonitor, אמרה כי, "נייס השיגה את הציון הגבוה ביותר עבור הערכה טכנולוגית, הממחיש כי החברה מספקת פתרון מקיף לניתוח פעיולויות במוקדי שירות ומציגה מצויינות טכנולוגית לאורך זמן. החברה מוערכת מאד על ידי לקוחותיה, ודורגה במיקום גבוה בסקר אשר נערך בין משתמשי קצה ואשר בדק נושאים כגון: איכות המוצר, התמחות בענפי שוק, שיתוף הלקוחות, יציבות פיננסית ויכולת אינטגרציה עם ספקי צד ג'. גורמים חשובים בהחלטת Datamonitor למיקום בקטגוריית ה"אפשרות המועדפת"/"הרשימה המצומצמת לבחירה" היו אהדת הטכנולוגיה של הספק בקרב לקוחותיה ונתח שוק גדול."

על-פי הניתוח המקיף, נייס מספקת סוויטת פתרונות מלאה של אפליקציות עבור אופטימיזצית ניהול כח אדם, NICE SmartCenter. היצע הפתרונות לניתוח במוקדי שירות של החברה, הכוללים ניתוח טקסט ודיבור, ניהול ביצועים, וניתוח צג המחשב/שולחן העבודה של נציג השירות, מצויינים כמספקים ניתוח מידע שמקורו בקול, ניתוח של מידע המתקבל ממערכות CRM , תכני מסכי המחשב של נציגי השירות, "תזרים" של שיחות, email וצ'טים.

המבדלים העיקריים של נייס הינם הפתרונות לאופטימיזציה מההיבט העסקי העונים על צרכיהם הקריטיים של מרכזי השירות והארגונים, כמו: מתן פתרון כבר בשיחה הראשונה, יעילות תפעולית, שימור לקוחות וגבייה יעילה. כמו כן, נייס מספקת יכולות מידע עיסקי (BI) תחת הפתרון לניתוח אינטראקציות, המאפשר תחקור וניתוח מיידים של אינטראקציות עם הלקוחות. הפתרון של נייס לניהול ביצועים מספק מאות מדדים לביצועים כולל מדדים "מן המוכן". לנייס גם יש את היכולת לחבר את הפתרון לניתוח אינטראקציות עם פלטפורמות של ספקים אחרים. נייס גם מציעה פתרונות מסוג Hosted Service ללקוחותיה.

"אנו שבעי רצון על השבחים הרבים ועל ההכרה בחדשנות, הפונקציונליות הרחבה, ועל היעילות העסקית הייחודית של הפתרון המוצע על-ידי נייס לניתוח פעילויות עבור מוקדי שירות," אמר צ'ארלס בורן סמנכ"ל שיווק, נייס. "הדו"ח של Datamonitor מדגיש את ההשפעה העצומה שיש לנייס על שוק זה. כמו כן, על-פי הדו"ח, אירגונים המטמיעים את מגוון הפתרונות לניתוח של נייס ממוצבים באופן טוב יותר כדי להפיק תועלת מהערך האסטרטגי ומהתובנות העסקיות שהם מפיקים מהשיחות בין לקוחותיהם והנציגים במוקדי השירות."

Datamonitor הינה הספקית המובילה בעולם למידע באינטרנט ופלטפורמות ניתוח וחיזוי של מגזרים חשובים. החברה מסייעת ללקוחותיה ? 5,000 מהחברות המובילות בעולם, להנות מקבלת החלטות טובה יותר ובזמינות גבוהה יותר. בעזרת בסיס נתונים שבבעלות החברה ובצירוף עם רמת מיומנות גבוהה, מקבלים הלקוחות ניתוח מיומן, מעמיק ושאינו מוטה, של שבעה סקטורים בתעשייה: רכב ולוגיסטיקה, צרכנות, אנרגיה, שירותים פיננסיים, שירותי בריאות, קמעונות וטכנולוגיה. ל-Datamonitor משרדים ראשיים בלונדון ומשרדים נוספים בפרנקפורט, ניו-יורק, סן-פרנסיסקו וסידני.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה