ניצחון לתשובה ודנקנר: קיבלו אישור לשימוש במותג פלאזה בפרויקט בלאס וגאס

ביהמ"ש דחה את תביעתו של פויו זבלדוביץ על זכות השימוש במותג הפלאזה
איריס בר טל |

אלעד גרופ, בעלת המלון ההיסטורי פלאזה בניו יורק, שהוקם בשנת 1906, וקבוצת IDB ניצחו בקרב המשפטי שניהל נגדן פויו זבלדוביץ'. בית המשפט בארה"ב קבע, כי אלעד גרופ היא בעלת זכויות השימוש בשם 'פלאזה' בפרויקט התיירות המתוכנן בלאס וגאס, בהשקעה של מיליארדי דולרים.

בכך דחה בית המשפט בארה"ב, שנוהל על ידי השופטת אליזבת' גונזאלס, את תביעת קבוצת טמרס בבעלותו של זבלדוביץ', אשר ניסתה למנוע מאלעד גרופ ואי דיבי להשתמש במותג "פלאזה" במיזם התיירותי המתוכנן בלאס וגאס. בבעלות טמרס מלון קטן וקזינו בעיר התחתית של לאס וגאס תחת השם "פלאזה", בדרגת תיירות בינונית. עד לאחרונה היה המלון שבבעלות טמרס מוכר בשמות "יוניון פלאזה" ו"ג'קי גוהאן פלאזה".

חבר המושבעים בארה"ב קבע, כי לאלעד גרופ יש זכויות בכורה (senior trademark rights) לשימוש במותג פלאזה, בהתבסס על רישום הזכויות הפדרלי שביצעה החברה, המעניק לאלעד גרופ את זכויות השימוש במותג בכל רחבי ארה"ב.

"אנו מברכים על החלטת חבר המושבעים, אשר אישר מחדש כי זכויות השימוש במותג הפלאזה שייכות לנו. ללא ספק, ניצחון זה מעיד על הבסיס החזק של המותג פלאזה אותו רכשנו. מדובר במותג הקיים כבר מאה שנה, ואין כל ספק לגבי הסטנדרטים הגבוהים והיוקרתיים שהמותג מייצג." אמר מיקי נפתלי, נשיא אלעד גרופ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה