יותר ישראלים עוברים לטלפון של הוט: מספר המנויים עלה ב-8%, ההכנסות משירותי הטלפון זינקו ב-40%

החברה סגרה את הרבעון השני עם רווח נקי של 20 מיליון שקל. ההכנסות גדלו ב-14%
עדי בן ישראל |

גידול של 14.6% בהכנסות ברבעון השני סידר לחברת התקשורת הוט רווח נקי של 20 מיליון שקל, צמיחה מרשימה בהשוואה ל-12 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של 2008 הרוויחה הוט 96 מיליון שקל, זינוק של 190% בהשוואה למחצית הראשונה של 2007.

הוט רשמה הכנסות של 540 מיליון שקל משירותי הטלוויזיה ברבעון השני ו-189 מיליון שקל משירותי הטלפון שלה. מדובר בצמיחה של 7.8% ו-40% בהשוואה לרבעון השני של 2007.

החברה הצליחה להגדיל את מספר המנויים שלה באינטרנט ב-2.5% ל-656 אלף איש; מספר המנויים בטלפון עלה גם כן ב-7.8% ל-399 אלף איש, אולם מספר המנויים בכבלים ירד ב-1.3% ל-924 אלף איש (אולם היא מדגישה כי הירידה נובעת משינוי שיטת הספירה, ולכן לא ניתן לבצע השוואה לתקופות קודמות).

נתונים נוספים בדו"ח הכספי מציירים תמונה ורודה: הרווח הגולמי עלה ב-26% ל-184 מיליון שקל, הרווח מפעולות רגילות גדל ב-14.7% ל-78 מיליון שקל וה-EBITDA (רווח מפעולות רגילות לפני פחת והפחתות ולפני הכנסות אחרות) צמח ב-16.8% ל-257 מיליון שקל.

איזיה צ'צ'יק, יו"ר הוט, יכול להיות מרוצה לא רק מהדוחות הטובים של הוט, אלא גם מתנאי השכר שלו: במארס האחרון אישר לו הדירקטוריון שכר חודשי של 35 אלף שקל (צמוד למדד) וב-19 במאי הוא זכה לתגמול שנתי של 150 אלף שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה