חג שכולו לבן: עם ישראל הוציא 38 מיליון שקל על גבינות בחג השבועות
חג השבועות בפתח ועם ישראל מסתער על מוצרי החלב. השנה חל גידול של 8% בהוצאה על קניית הגבינות לרמה של 38 מיליון שקל, כאשר המחלבות השיקו יותר מ-30 מוצרים חדשים והישראלים, כנראה, לא עומדים בפיתוי. מהנתונים, שפורסמו על ידי התאחדות התעשיינים, עולה עוד כי 28% מהישראלים רוכשים מוצרי חלב דיאטטיים.
מסקר שערך לאחרונה איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים עולה, כי שיעור הנאמנות של הצרכנים לחברה בתחום מוצרי החלב הינה מהגבוהות ביותר ועומדת על 74%. הישראלים מקדישים תשומת לב רבה לא רק לחברה המייצרת את המוצר, כי אם גם לרכיבים התזונתיים - 33% נוהגים לבדוק את הרכיבים במוצרי החלב.
בין המוצרים החדשים שהושקו השנה ניתן למצוא עוגת כנפה מיוחדת לחג, עוגת טרימיסו, גבינת שמנת 5% רוקפור וגבינת שמנת 5% אגוזים, נפוליאון טוסקנה, קרם פרש, שמנת לבישול 10%, גבינה עם אוכמניות, פתיתים מיוחדים לפיצה ועוד.
מהתאחדות התעשיינים נמסר, כי 28% ממשקי הבית נוהגים לקנות מוצרי חלב דלי קלוריות ו-4% נוהגים לקנות חלב וגבינות אורגניים. כמו כן, השנה חל בחג השבועות גידול של 30% בצריכת גבינות רכות לעומת חודש רגיל.