הכנסות נטוויז'ן גדלו ל-300 מיליון ש' בעקבות המיזוג עם ברק וגלובקול

ורה התחתונה, צמח הרווח הנקי לכ-27 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2008. מספר הלקוחות גדל ב-9,000 איש
אריאל אטיאס |

חברת נטוויז'ן, מקבוצת אי.די.בי, מדווחת היום על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2008, בפעם הראשונה במאוחד עם תוצאות ברק וגלובקול שמוזגו במהלך הרבעון.

הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ- 300 מיליון שקל, גידול של כ- 30% לעומת 231 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ועלייה פחותה יותר של 2% בהשוואה לכ-295.5 מיליון שקל, הכוללים גם את הכנסות ברק וגלובקול.

מספר לקוחות החברה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר עמד בסוף הרבעון הראשון של 2008 על כ- 542 אלף לקוחות אינטרנט מהיר, לעומת 512 אלף לקוחות אינטרנט מהיר ברבעון המקביל אשתקד, גידול נטו של 30 אלף לקוחות. ברבעון הראשון של 2008 גייסה החברה 9,000 לקוחות נטו.

בשורה התחתונה, צמח הרווח הנקי לכ-27 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2008, לעומת הפסד של כ-6.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי זינק והסתכם ברבעון הראשון בכ-26 מיליון שקל, בהשוואה ל- 12.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד , עלייה של 101%.

ה- EBITDA של החברה ברבעון הראשון ללא הוצאות מיזוג מסתכם ב-61.4 מיליון שקל, גידול של כ- 50% בהשוואה ל- EBITDA בסך 40.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות המיזוג ברבעון הסתכמו בכ-1 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה עמד בסוף הרבעון על כ- 1 מיליארד שקל.

ריצ'רד הנטר מנכ"ל נטוויז'ן 013 ברק מסר כי :" התוצאות הכספיות ברבעון משקפות שיפור משמעותי בכל הפרמטרים. אנו מתחילים לראות את הפוטנציאל הטמון בחיבור בין נטוויז'ן, ברק וגלובקול".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה