פייסבוק מדברת עם תאגידי המוסיקה הגדולים על הקמת שירות מוסיקה
המרוץ אחר שירותי המוסיקה ממשיך. אחרי Myspace גם פייסבוק החלה סבב פגישות עם הלייבלים הגדולים בעולם כדי להכניס את המוסיקה באתרים
פייסבוק לא נחה לרגע - הרשת החברתית הלוהטת מנסה לשמר את כוחה האדיר ואף למנף אותו. אחת מהדרכים היא הוספת תכנים מעולם המוסיקה בשיתוף מקורות חיצוניים כדוגמת תאגידי המוסיקה הגדולים.
בימים האחרונים התקיימו שיחות בין אנשי פייסבוק לכמה מהלייבלים הגדולים של עולם המוסיקה (יוניברסל, סוני, וורנר) בנושא.
על-פי הדיווחים השיחות עדיין בסיסיות ומקדימות והן מהוות המשך של שיחות שהתקיימו בין אותם תאגידי מוסיקה לרשתות חברתיות אחרות כמו Myspace.