נטורל פורמולה בקמפיין חדש עם אניה בוקשטיין - בהשקעה של מיליון וחצי שקל
הקמפיין יופק באמצעות משרד הפרסום "גליקמן נטלר-סמסונוב"
נטורל פורמולה, מעלה קמפיין נוסף בכיכובה של פרזנטורית המותג, השחקנית אניה בוקשטיין. הקמפיין עולה לרגל השקת סדרת קרם לחות תחת הקונספט "Nutra AtoZ".
אלחנן שקד, מנכ"ל חברת "קרליין-פריגו מוצרי צריכה": "נטורל פורמולה, מובילה היום את השוק בקטגוריית "עיצוב וטיפוח השיער" עם נתח שוק של כ- 32%, ואת קטגורית קרם הלחות לשיער עם נתח שוק של 40%. באמצעות הקונספט הטבעי החדשני, נטורל פורמולה צופה לסיים את שנת 2008 עם גידול של 13% לעומת מחזור המכירות בשנה הקודמת".
הקמפיין יופק באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב" בהשקעה של מיליון וחצי שקל.