מתחם בילו-סנטר בונה קומה שנייה בהשקעה של 50 מיליון שקל
המרכז המסחרי "בילו סנטר", הנמצא בבעלות רשת "קניוני ישראל" ישקיע כ-50 מיליון שקל, בשיפוץ ושדרוג הקניון.
במסגרת שדרוג המרכז המסחרי, שהחל ב-2007, תבנה קומה שנייה, המשתרעת על פני שטח של 3,000 מ"ר עבור רשת "פקטורי 54", שתיפתח את הסניף ה-4 של הרשת במרץ 2008.
בנוסף, יכנסו מותגים חדשים לקניון ביניהם: רשת מנגו שכרה 500 מ"ר, רשת אפרודיטה שכרה 160 מ"ר, בית הפנקייק שכר 250 מ"ר ורשת הסופר פארם, עורכת פתיחה מחודשת במבנה החדש ופותחת סניף שישתרע על פני שטח של 600 מ"ר.
כמו כן, מבנה המזון הישן, יעבור במרץ 2008 למבנה חדש, המשתרע על פני שטח של 5000 מ"ר ויכלול את הרשתות: בורגר קינג, סבארו וכמו כן אולם באולינג. (מבנה המזון הישן, ייהרס ובמקומו יכשירו איזור חניה נוסף.)
משה רוזנבלום, מנכ"ל רשת קניוני ישראל, מסר כי: "המטרה בשדרוג החדש להעניק למקום "ערך מוסף" הכולל שילוב של נוחות, קניות ובילוי לכל המשפחה במתכונת אמריקאית ואירופאית".
עוד מסר רוזנבלום: "המרכז המסחרי מכשיר בימים אלה עוד 320 מקומות חנייה המצטרפים ל-1,000 מקומות החנייה הקיימים. כמו כן, מקימה החברה במקום מתקני משחקים לילדים".