גם בטי רוקאווי רוצה לדגמן: תהיה הפרזנטורית של רשת פרופורציה
רוקאווי, בעלת סוכנות הדוגמנות אימג', תוביל את הקמפיין הפרסומי שיהיה בעלות של כ-מיליון שקל
בטי רוקאווי, בעלת סוכנות הדוגמנות אימג', תוביל את הקמפיין הפרסומי החדש של רשת מרפאות פרופורציה, בהשקעה של מיליון שקל, 60 אלף מתוכם, שכרה של רוקאווי. הקמפיין יעלה בימים הקרובים ברדיו ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום GPS.
בקמפיין, שישא את הסלוגן: "תיכנסו לפרופורציה", מחווה רוקאווי את דעתה המקצועית על חיצוניותם של הנקרים בדרכה והשינויים הדרושים להם.
בתיה מאור, סמנכ"לית השיווק של רשת מרפאות פרופורציה: "אנשים שרוצים לבצע שינוי אסתטי ולשפר את איכות חייהם, עושים זאת מנקודת מבט ביקורתית-אישית. בטי רוקאווי נחשבת למומחית לענייני יופי ואסתטיקה, המחווה דעתה המקצועית באופן ישיר.