רדוויז'ן הציגה ירידה בהכנסות: מניית החברה צונחת ב-9%
חברת רדוויז’ן ( רדוויז’ן חו"ל ), ספקית מערכות הוידיאו, הודיעה היום כי הכנסותיה לרבעון הרביעי של שנת 2007 נקבעו על רמה של 22.3 מיליארד דולר, בהתאם לתחזיות החברה. נתונים אלו מציגים ירידה בהכנסות החברה, בהשוואה להכנסות של 25.3 מיליארד דולר לרבעון הרביעי של שנת 2006.
הרווח הנקי, לרבעון הרביעי של שנת 2007, הסתכם ב-2.5 מיליון דולר, שהם 0.11 דולר למניה מדוללת, זאת בהשוואה לרווח של 7.2 מיליון דולר או 0.31 דולר למניה לרבעון הרביעי של שנת 2006. על בסיס תחשיב הפרפורמה, הרווח הנקי לרבעון הרביעי הסתכם ב-3.8 מיליון דולר או 0.18 דולר למניה, ירידה משמעותית בהשוואה לרווח של 8.5 מיליון דולר או 0.37 דולר למניה, לתקופה המקבילה אשתקד.
כמו כן, החברה האמורה דיווחה כי הכנסותיה צנחו בשיעור שנתי של 11.9% לרמה של 22.3 מיליון דולר, נתון אשר פספס את הקונצנזוס, שנקבע על רמה של 22 מיליון דולר. כמו כן, החברה סיפקה תחזית מאכזבות לרבעון הראשון של שנת 2008, רווח למניה של 0.18 דולר על בסיס הכנסות של 20 מיליון דולר, ירידה בהשוואה לציפיות האנליסטים, הכנסות של 21 מיליון דולר.
"השקה המוצלחת שלנו לפלטפורמת ה- SCOPIA 5.5 עם הרזולוציה הגבוהה, אפשרה לנו להחזיר את אחיזתנו ברבעון הרביעי. הטכנולוגיה והיתרונות העלות של פלטפורמת ה- SCOPIA 5.5, הכולל את שולחן העבודה של SCOPIA, לקישור קל יותר בין מערכות חדרי ועידה, אפשרה לנו חדירה מעמיקה יותר לשוק. המכירות, בעזרת אפיק המפיצים, התחזקו ב-49%. כמו כן, הדוחות לרבעון הרביעי כוללים היקף מכירות, אשר הכה את ציפיות החברה", ציין מנכ"ל רדוויז'ן, בועז ארביב.
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי
צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית
צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.
חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח
חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.
בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.
בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.
- ChatGPT נהפך לבסטי החדש - למה זה גם מרגש וגם מפחיד
- מנכ"ל סיילספורס מתגאה שהחליף 4,000 עובדים ב-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל
החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.
