חברת Conseco תטמיע את פיתרון ה-SmartCenter של נייס

תרחיב את סביבת פתרונות נייס הקיימים אצלה על ידי הוספת אפליקציות לניתוח אינטראקציות, לניהול ביצועים ולניהול כח אדם במוקדי שירות
שהם לוי |

נייס מערכות (נייס חו"ל ) (ת"א: נייס, NICE: NASDAQ) הודיעה היום כי Conseco, חברת הביטוח מהמובילות בארה"ב עם מחזור של מיליארדי דולרים והנמנית ברשימת Fortune 500, הרחיבה את סביבת פתרונות נייס הקיימים אצלה עם פתרון NICE SmartCenter אותו תטמיע בארבעה מוקדי שירות של החברה בארה"ב ומחוצה לה.

Conseco בחרה בפתרון NICE SmartCenter בכדי למנף את הסינרגיה בין פתרונות ניתוח האינטראקציות, ניהול כח האדם וניהול הביצועים שיביאו לשיפור ברמת שירות הלקוחות, ולשיפור ברמת תפקוד נציג השירות, מוקד השירות והאירגון כולו.

מוקדי השירות כיום מהווים נקודת מימשק חשובה עם הלקוחות ועם זאת הופכים למורכבים וקשים יותר לניהול. על ידי שילוב היכולות של פתרונות NICE SmartCenter תוכל הנהלת Conseco לשפר את התנהלות נציגי השירות ולהביא לעליה ברמת שביעות רצון הלקוחות, לטפל בנושאים עסקיים עיקריים המשפיעים על יעילות מוקדי השירות ולסנכרן את מטרות מוקד השירות עם המטרות האסטרטגיות של האירגון.

פתרון NICE SmartCenter לניהול ביצועים משלב כלים לניהול יעדים (Key Performance indicators) המאפשרים להציב יעדים ביצועיים ומטרות לעובדים. השגת מטרות אלה מושגת על ידי מעקב שוטף בעזרת דרוג ביצועים, שעוני מכוונים (dashboards) ותהליכי עבודה. בנוסף, פתרון ניהול הביצועים יאפשר להנהלת Conseco ליצור מערך דו"חות אחידים אשר יופקו ממגוון המערכות התפעוליות ויספקו ראיה כוללת של הפעילות העיסקית של הארגון.

ניתוח האינטראקציות של נייס יאפשר ל- Conseco לקבל תובנות מהשיחות הנוגעות לביטוחי בריאות, ביטוחי חיים ולשירותים ומוצרים נוספים ויביאו לשיפור נוסף של הביצועים ורמת השירות. ניתוח האינטראקציות של נייס יספק ל-Conseco רמת דיוק והבנה גבוהה של ההזדמנויות בממשק עם הלקוח.

יכולת זו תאפשר ל- Conseco למנף את המידע הגלום באינטראקציות עם הלקוחות בכדי לזהות באופן יזום מגמות, לצפות הזדמנויות עסקיות, לעדכן תהליכים להשגת יעדים עיסקיים ולפעול באופן מיידי.

כל הכותרות

כלל המידע המופק, יועבר לאנשי הביזנס באירגון, כגון מחלקת תהליכים על מנת ללמוד באם נושא הקשור לתהליכים עלה באינטקראקציות ובאם קיים צורך לפתח תהליכים חדשים בכדי לשפר את היעילות.

כמו כן ,הפתרון מאפשר לפתח חבילות הדרכה עבור המיומנויות הנדרשות לטיפול בתהליכים חדשים ושיביאו לשיפור שביעות רצון הלקוחות. פתרון ניהול כח האדם יאפשר ל Conseco לנהל ביעילות ובאופן אופטימלי את שיבוץ העובדים למשמרות ולתזמן חבילות הדרכה על מנת להבטיח כי העברת הידע תבוצע בהצלחה.

"בחרנו בפתרון NICE SmartCenter כיון שאנו בטוחים כי יסייע במאמצינו לשפר את איכות השירות שאנו מספקים למחזיקי הפוליסות שלנו ולנציגינו, אמר סטיב סטשר, סמנכ"ל תפעול בכיר, ב- Conseco.

"אנו שמחים ש- Conseco, חברה מובילה במצויינות בשירות, בחרה ב-NICE SmartCenter על מנת לשפר עוד יותר את רמת השירות שלה," אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"לNICE Americas . "אנו רואים מספר גדל והולך של לקוחות שממנפים את פתרון NICE SmartCenterכנכס אסטרטגי לאיסוף תובנות מאינטראקציות ולניהול באמצעות כלים שנועדו לשפר את הביצועים ולהביא לניהול שינויים יעיל."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה