מזרחי טפחות מסתכלת ללקוח בעיניים: משיקה שיחת וידאו עם הלקוח

מהפכה בתחום חווית הלקוח במערכת הבנקאית? מזרחי-טפחות משיק לראשונה בישראל, מוקד וידיאו המאפשר שיחה פנים אל פנים עם הבנקאי
ישראל הס |

לראשונה בישראל משיק מזרחי-טפחות מהפכה בתחום חווית הלקוח בארגונים נותני שירות בכלל ובמערכת הבנקאית בפרט, ופותח ערוץ תקשורת נוסף וחדשני עם הלקוחות המבקשים להצטרף ל"חשבון מנהלים" היוקרתי של הבנק, באמצעות הוידיאו.

כבר מהשבוע, יוכלו לקוחות המעוניינים להימנות על "חשבון מנהלים" לשוחח עם אחד הבנקאים ב-"call center" באמצעות מוקד וידיאו חדשני. במוקד החדש יוצבו 50 בנקאים שעברו הכשרה מיוחדת לפעול מול לקוחות באמצעות הוידיאו. בשונה מהמצב עד היום, מעכשיו ניתן יהיה לא רק לשמוע את הבנקאי, אלא אף לראות אותו ולהיראות על-ידו, והכול באמצעים פשוטים וזמינים כמו מחשב, מצלמת אינטרנט ומיקרופון.

אגב, לקוח שמסיבה כלשהי לא יהיה מעוניין שיראו אותו במהלך השיחה, יוכל בלחיצת כפתור לגרום לכך שרק בנקאי-המוקד ייראה על המסך. מוקד הוידיאו-צ'ט מתבסס על מערכת חדשנית המאפשרת העברת מסרים באופן אינטראקטיבי ו"חי" באמצעות האינטרנט.

כאמור, הראשונים ליהנות מן החידוש הבלעדי יהיו הלקוחות שיבקשו להימנות על "חשבון מנהלים", שהבנק השיק באופן בלעדי בשבוע שעבר. מי שעונים על הקריטריונים, יוכלו להצטרף לחשבון הייחודי גם באמצעות שיחת הוידיאו עם המוקד הטלפוני של הבנק, ולאחר שקיבלו את כל פרטי החשבון ב"ארבע עיניים" ובאופן בלתי-אמצעי מבנקאי המוקד.

מנכ"ל הבנק אלי יונס אמר במפגש עם עיתונאים בתל-אביב, כי "הוידיאו-צ'ט מצטרף לשורה של שירותים ייחודיים ובלעדיים של מזרחי-טפחות, שיחד מבטיחים רמה אופטימאלית של זמינות ונגישות של הלקוח לענייניו הפיננסיים והופכים את נקודות המפגש בין הבנק ללקוחות, נעימות ויעילות יותר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה