דוחות טובים להוט: עברה לרווח של 7 מיליון שקל ברבעון
חברת הוט פירסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה. בשורה הראשונה נראה, כי הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2007 הסתכמו ב 667 מיליון שקל בהשוואה ל-594 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של 12%).
הגידול בהכנסות מוסבר בעלייה במספר המנויים נטו בכל מגזרי הפעילות של החברה. הכנסות החברה לתקופה של תשעה חודשים אשר הסתיימה ביום 30.9.2007 הסתכמו בכ-1,943 מיליון שקל לעומת כ-1,774 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של 10%).
הרווח הנקי של החברה לתקופה של תשעה חודשים שהסתיימו ביום 30.9.2007הסתכם בכ-42 מיליון שקל לעומת הפסד של כ- 255 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2007 הסתכם בכ-7 מיליון שקל זאת לעומת הפסד של כ -59 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. לשירותי הטלפון של החברה נוספו כ-35,000 בתי אב ברבעון האחרון.
דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT: "התוצאות הטובות ברבעון השלישי כמו גם בשני הרבעונים שקדמו לו, משקפות את המשך ההובלה שלנו בכל תחומי הפעילות. עתה, ערב ניידות המספרים, ובהמשך לתנופת הפעילות בה נמצאת החברה, אנו מאמינים כי זו תהיה הזדמנות יוצאת דופן עבורנו להגדלת הפעילות במגזר זה. אנו ערוכים ומוכנים להוביל המהפכה גם בשוק הטלפון הקווי".
מהגידול ברווחי הוט נודף ריח רע של פגיעה בצרכנים
בתגובה לעלייה ברווחיות הוט, תוקף אבינועם מגן - פעיל צרכני וראש הקליניקה לזכויות הצרכן בקריה האקדמית קריית אונו, את החברה. מגן המנהל עצומה באינטרנט נגד השינויים החד צדיים שעשתה הוט בחבילת הבסיס ונגד הורדת ערוצי cnn וערוץ אורביט בערבית אומר כי היה הרבה יותר גאה בחברה המגדילה את רווחיה באמצעות טיפול טוב יותר בצרכנים והרחבת שירותים אלא באמצעות הורדת שירותים תוך המשך גביית המחיר המלא עבור שירותים חלקיים.
מגן מאשים את הוט כי מרווחיה הגבוהים עולה ריח רע של פגיעה בציבור הצרכנים ושל כסף שהושג בדרך שאיננה מוסיפה כבוד לחברה. על הוט לפרסם ברבים את דבר הורדת הערוצים ולפתוח קו טלפון מיוחד לצרכנים המבקשים להתנתק בעקבות השינוי החד-צדדי של הורדת הערוצים. הרווחים צריכים לשמש בראש ובראשונה לפיצוי הלקוחות. לא יתכן שחברה תפגע בציבור הצרכנים ותתגאה בגידול ברווחים. לא לרווחיות כזו ציפינו.