צ'ק פוינט פותחת ערוצי שיווק חדשים: שלושה צעדים מנצחים
צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה (סימול:CHKP), מובילה עולמית בתוכנות אבטחה ברשת, הודיעה היום על תוכנית חדשה , ערוץ "ההיתרון הטהור" . התוכנית מאפשרת הזדמנות חסרת תקדים למשווקים המורשים לקדם את מכירות מוצרי ושירותי האבטחה, וכיוצא בכך להגדיל את תזרימי ההכנסות. בתוכנית מוגדרות רמות לתגמול המשווקים המורשים על ידי הנחות במחירי המוצרים תחרותיים והבטחת מרווחי מחירים.
"אנחנו מחייבים לספק למעל ל-2000 משווקים מורשים את הזדמניות הצמיחה העסקיות הכי טובות בשוק אבטחת המידע על ידי העמקת השותפות העסקית בעזרת השקעות ותוכניות מותאמות" , ציין אמיר בר-לב, מנהל בכיר בצ'ק פויינט. "אנו מיעלים את התהליכים עם המשווקים המורשים" , ממשיך מר בר-לב. כמו כן, צ'ק פויינט בתוכנית "היתרון הטהור" מרחיבה את פעילויות השיווק והמקורות בהגדלת ההשקעות, פיתוחים עסקיים ובמודעות רחבה בתמיכת המשווקים המורשים.
תוכנית "היתרון הפשוט" למשווקים המורשים מאופיינת על ידי שלוש תכונות עיקריות: הראשונה, תוכניות מותאמות אישית ואישור על ידי סגמנט השוק. הצעד כולל רמות מוגדרות למשווקים ויצירת תוכניות שונות המתאימות לצרכי המשווקים לאופטימציה בגידול. השנייה, שיפור בתגמולי המשווקים, תגמולים גדולים יותר בשימוש במודלים בעלי סולם דרגות ותוכניות תמריצים לגידול במכירות. שלישית, שיווק משופר על ידי תוכנית תומכת, פישוט אסטרטגיות שיווק משותפות וקמפיינים שיווקים משותפים.