פפאיה בקמפיין חורף לנעלי ילדים ונוער ב-500 אלף שקל
הקמפיין יעלה באמצעות אפרתי מדיה על גבי שלטי חוצות בפריסה ארצית נרחבת למשך שבועיים
חברת פפאיה (PAPAYA) עולה בקמפיין חורף לנעלי ילדים ונוער, בהשקעה של כ-500 אלף שקל.
הקמפיין יעלה באמצעות אפרתי מדיה על גבי שלטי חוצות בפריסה ארצית נרחבת למשך שבועיים.
לדברי משה אורון, מנכ"ל פפאיה: "מטרת הקמפיין הינה להגביר את המודעות בקרב ציבור ההורים לנעלי הילדים והנוער האיכותיות והאופנתיות שלנו".