פפאיה בקמפיין חורף לנעלי ילדים ונוער ב-500 אלף שקל

הקמפיין יעלה באמצעות אפרתי מדיה על גבי שלטי חוצות בפריסה ארצית נרחבת למשך שבועיים
שרות Bizportal |

חברת פפאיה (PAPAYA) עולה בקמפיין חורף לנעלי ילדים ונוער, בהשקעה של כ-500 אלף שקל.

הקמפיין יעלה באמצעות אפרתי מדיה על גבי שלטי חוצות בפריסה ארצית נרחבת למשך שבועיים.

לדברי משה אורון, מנכ"ל פפאיה: "מטרת הקמפיין הינה להגביר את המודעות בקרב ציבור ההורים לנעלי הילדים והנוער האיכותיות והאופנתיות שלנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה