קמפיין חדש של המכללה למנהל בהשתתפות רוברט קיוסאקי
המסלול האקדמי המכללה למינהל עלה אמש בקמפיין לקראת כנס הבוגרים השנתי של המסלול "נטוורקינג 2007". הקמפיין בעלות משוערת של כ- 200,000$ ימשך כשבועיים באתרי האינטרנט המובילים ובעיתונות הכתובה.
הקמפיין האינטראקטיבי הינו חלק ממהלך תדמיתי של המסלול האקדמי הממשיך להתמקד בהצלחת בוגרי המסלול בשוק העבודה בזכות מערך הנטוורקינג בין הבוגרים. בכנס ינאם "גורו ההצלחה", רוברט קיוסאקי, מחבר הספר "אבא עשיר אבא עני", ותופעל מערכת נטוורקינג חדשנית בשם Chance2Meet, שפועלת בהצלחה רבה בכנסים מובילים ברחבי העולם. המערכת מקשרת בין הנרשמים לכנס ומאפשרת תיאום מוקדם של פגישות ביניהם, תוך העצמת איכות וחווית הנטוורקינג.
במסגרת הקמפיין האינטרנטי הועלו שלושה סרטונים בהם מוצגים מקרים של טעויות בנטוורקינג והמלצות לתקנם, כך שבפעם הבאה שיהיו לנו 15 שניות בשביל לנצל את ההזדמנות שתשנה את חיינו נוכל להתחבר להצלחה.