תנובה שף: "גידול במכירות של 40 מ' ש' בחציון 2006"
תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 40 מיליון שקל בסיכום מכירות החציון הראשון של שנת 2006, לעומת החציון המקביל אשתקד. מדובר על הישגי שיא במכירות החברה בחודשים ינואר-יוני 2006, המהווים גידול דרמטי של 12.5%.
עיקר הגידול מיוחס לעלייה במכירות החברה בתחומים הבאים: בשר בקר קפוא מיובא, שמכירותיו גדלו בהיקף של 44%; מוצרי עוף של מאמא עוף- עם מכירות בגידול של מעל 30%, וגידול של כ-20 מליון שקל במכירות מוצרי חלב.
העלייה המרשימה במכירות החברה נובעת בין היתר מגידול שחל במכירת מוצרים חדשים ייעודיים למגזר המוסדי, פרי פיתוחה של תנובה שף, המהווים מענה לצורכי הלקוחות במגזר, כגון: סוגים נוספים של בשר קפוא, פתרונות בתחום השניצלים המוכנים, וגבינות מיוחדות לקונדיטוריות ובתי קפה.
"הגידול במכירות שהסתמן בחציון הראשון של השנה, הינו פועל יוצא של המאמץ התמידי שעושה תנובה שף להתאמת פתרונות ייעודיים למגוון לקוחותיה מתוך למידה ממוקדת של צרכיהם בהתאם לתחומי התמחותם", מסרה איריס פיין, מנכ"ל תנובה שף. "כמו כן, ניתן לציין כי הגידול שנרשם בתקופה המדוברת במצבת הלקוחות במגזר ההסעדה ובתי הקפה המהווים נדבך מרכזי בלקוחותינו, השפיע אף הוא על סך המכירות והוביל להרחבת מכירותינו במגזר".
תנובה שף מובילה את שוק המזון המוסדי עם היקף פעילות שנתית של מעל 700 מיליון שקל. החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות של תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה, בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, דגי תנובה ואוליביה.