מניית מילניום פוד יהש

100.5
5.24%
נכון ל: 26/06/2026
  • 2.45%
  • 11.39%
  • -49.76%
  • 18,109
  • הפסד

חדשות מילניום פוד יהש

בניין הבורסה סקירה
המדדים עלו עד 0.9%, נייס קפצה ב-3.1%, מנועי בית שמש ב-6.5%
||18/08/2024 15:50
בניין הבורסה סקירה
המדדים עלו עד 1.6%, טבע קפצה ב-4.4%, גולף ב-12%
||15/08/2024 17:25
איתן גרסטנפלד בדיקה
מילניום ממשיכה להפסיד אבל המנהלים חוגגים כל הדרך אל הבנקשותפות המו"פ מציגה מאז הקמתה ביצועים עלובים שלא מפריעים למנהליה לגובות דמי ניהול גבוהים; איך זה שמודל שבבסיסו התעשרות של בעלי השליטה על חשבון המשקיע ממשיך להתקיים?
||15/08/2024 12:18
גיא רוזן מילניום פודטק
הגיעו מים עד נפש: המשקיעים מבקשים לשים סוף ל"חגיגת השכר" במילניוםהנהלת שותפות המו"פ מבקשת מבעלי יחידות ההשתתפות לאשר פעם נוספת את דמי הניהול הגבוהים המשולמים לבעלי התפקידים ולשותף הכללי למרות ההפסדים הגבוהים; כעת יש מי שבקשים לשים סוף לחגיגה
||31/07/2023 16:43
בורסה סקירה
ת"א 35 עלה ב-1.1%, אנרג'יקס, ואנלייט עלו ב-4%, פריון ירדה ב-5%מחר וברביעי לא יתקיים מסחר בבורסה בת"א בעקבות יום הזיכרון ויום העצמאות. המסחר יתחדש בחמישי; מיה דיינמיקס זינקה ב-21% אחרי שאתמול זינקה ב-50% - מבלי שהוציאה דיווח
||24/04/2023 17:24
נתנאל אריאל פרשנות
שותפויות המו"פ שתו את הכסף, המשקיעים נשארו עם ההפסדיםהמודל מייצר הפסד כמעט בוודאות, וצריך נס כדי שהמשקיעים ירוויחו. בינתיים השוק לא מאמין בשווי שלהן ומוחק 90% מההון העצמי. הנה שותפות מילניום פוד-טק שממשיכה לגייס כסף - והמניה שוב מתרסקת
||24/04/2023 15:39
חנן שניידר מילניום
מנכ"ל מילניום התפטר על רקע "חילוקי הדעות" עם היו"ר - האמנם?חנן שניידר, מנכ"לה של מילניום, הודיע כי יתפטר בקרוב מתפקידו על רקע "חילוקי הדעות עם היו"ר". מנגד, כלכלנים רבים בשוק מאמינים כי הסיבה האמיתית להתפטרותו היא העובדה כי התכוון לגייס כספים להקמה של קרן נוספת שלדבריו "תפעל בשת"פ עם מילניום"
||28/12/2022 09:52
חנן שניידר מילניום פוד-טק
"אנחנו מובילים בהשקעות בפוד טק ונמצאים בנקודת זינוק משמעותית"מנכ"ל שותפות המו"פ מילניום פוד טק, חנן שניידר, שנסחרת בשווי של 75 מיליון שקלים מסמן את הכיוון קדימה "אנחנו מתכננים להמשיך לבצע השקעות חדשות אבל גם ולתמוך בחברות הקיימות כמו שעשינו בסבוריט"
||11/02/2022 10:26
בורסת תל אביב סקירה
ירידות שערים: ת"א 35 ירד ב-0.7%, פלוריסטם קפצה ב-14%
||16/01/2022 15:50
ינאי ומליס פלוריסתנובה ראיון
"תנובה ופלוריסטם יעמידו תוך שנתיים חברה בעלת שווי משמעותי"פלוריסטם רותמת טכנולוגיה מהביוטק לפודטק בשת"פ עם תנובה. המנכ"לים מדברים בראיון על שוק של 280 מיליארד ד' ב-2030, תנובה מאמינה שתשחזר את ההצלחה מתחליפי החלב, ואחרי התרסקות פלוריסטם המנכ"ל אומר: "התרופה לקורונה הייתה ניסוי, זה לא המצב"
||11/01/2022 10:23
מציג דף 1 מתוך 5

הודעות בורסה

לכל הודעות הבורסה +
אין הודעות