סגירה בת"א: מדד הבנקים איבד 0.3%; אקסלנז זינקה ב-40%

לאומי ירדה ב-0.9% במחזור גבוה מניות אבנר עלתה ב-1% וקבוצת דלק טיפסה ב-1.7% על רקע דבריו של שטייניץ
 | 
(67)
באחוזת בית

המדדים המובילים בבורסה בת"א נעלו את יום המסחר בעליות שערים נאות למרות הגמה השלילית באירופה. מדד הבנקים איבד 0.3%, ת"א 75 טיפס ב-1.3%. מניות שותפויות הגז ריכזו עניין על רקע דבריו של שר האנרגיה יובל שטייניץ מוקדם יותר הבוקר.

המדדים המובילים בוול סטריט עולים לקראת האירוע המרכזי של היום בשעה 21:00. על פי סקר של אתר בלומברג, רוב הכלכלנים מאמינים כי הריבית תעלה בחודש ספטמבר - לכתבה המלאה
{?מדד ת"א 25}
מדד ת"א 90 +0.7% מדד ת"א 90 1,318.95 +0.7% מדד ת"א 90 בסיס:1,309.77 פתיחה:1,310.04 גבוה:1,318.95 נמוך:1,309.91 תמורה:242,289,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.17% מדד ת"א בנק 2,432.6 -0.17% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,436.85 פתיחה:2,421.11 גבוה:2,451.04 נמוך:2,420.44 תמורה:187,680,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם בכמיליארד שקל.
מדד הנפט והגז עלה ב-1% לאחר עליה אתמול של 1.8% על רקע הדיווחים כי ייחתם הסכם עם המדינה בתקופה הקרובה. שר האנרגיה, יובל שטייניץ אמר היום בגל"צ כי "יימצא פתרון למשק הגז תוך שבועיים-שלושה". לכתבה המלאה - לחץ כאן.
פריגו +1.73% פריגו 17,010 +1.73% פריגו בסיס:16,720 פתיחה:16,720 גבוה:17,070 נמוך:16,680 תמורה:13,135,094 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סיפקה תמיכה למעו"ף, לאחר שזינקה אמש 4.3% בוול סטריט ברקע להודעת חברת 'אבוט' שהינה בעלת העניין הגדולה במיילן, כי היא תומכת ברכישת פריגו, על פני הירכשות ע"י טבע.
באירופה, המדדים המובילים נסחרים בירידות על רקע התבטאות ראש ממשל יוון שאמר כי יוון תגיד לא להסכם רע עבורה. מדד ה- DAX 30 -0.47% DAX 30 11,747.04 -0.47% DAX 30 סגירה:11,802.85 פתיחה:11,756.21 גבוה:11,853.14 נמוך:11,715.26 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מתקשה לצמצם את הירידות ומשלים מהלך ירידות של 12% תוך קצת יותר מחודשיים. לסקירת המסחר באירופה - לחץ כאן.
מניות במרכז:
כיל -1.5% כיל 1,647 -1.5% כיל בסיס:1,672 פתיחה:1,652 גבוה:1,660 נמוך:1,637 תמורה:35,793,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה במחזור גבוה, בדומה ל-{חברה לישראל}.
פריגו +1.73% פריגו 17,010 +1.73% פריגו בסיס:16,720 פתיחה:16,720 גבוה:17,070 נמוך:16,680 תמורה:13,135,094 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו- טבע +2.14% טבע 2,580 +2.14% טבע בסיס:2,526 פתיחה:2,600 גבוה:2,667 נמוך:2,579 תמורה:50,382,953 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מריכזו עניין לאחר הדיווח אתמול מצד אבוט כי היא תומכת בהצעת הרכישה של מיילן לפריגו ומעדיפה שמיילן תישאר חברה עצמאית.
{אבנר יהש} נסחרה על רקע הדיווחים על עסקה קרבה עם המדינה.
מניית  טאואר -1.07% טאואר 6,840 -1.07% טאואר בסיס:6,914 פתיחה:6,833 גבוה:6,895 נמוך:6,789 תמורה:12,656,353 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה בעליות והשלימה עלייה של יותר מ-4% ביומיים. לניתוח הטכני על המניה - לחץ כאן.
בסקטור הביומד,  אקסלנז -1.89% אקסלנז 421 -1.89% אקסלנז בסיס:429.1 פתיחה:429.1 גבוה:488.9 נמוך:417 תמורה:59,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה כי קיבלה אישור לשיווק מערכת ייחודית בסין, והמניה הגיבה בחדות במחזור מסחר הגבוה פי 30 מהממוצע. לדיווח המלא - לחץ כאן.
עוד בביומד, {קולפלנט}ממשיכה בגיוסים בארה"ב, והשלימה גיוס של 3 מיליון דולר. לדיווח המלא - לחץ כאן.
גם חברת {ביונדווקס}יצאה בדיווח היום, אשר לפיו ה-FDA אישר לה להמשיך בפיתוח חיסון לשפעת. לדיווח המלא - לחץ כאן.

תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    יוציא מהם כרטיסי אשראי ועמלות
    כחלון = שורט בנקים 17/06/2015 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויועדד בנק וירטואלי
    סגור
  • 36.
    ספיץ
    נבון 17/06/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טוב אז מה לפנינו? תזרים מזומן שיגיע בקרוב מקרן אמריקאית שמאמינה בחברה. הנפקה בלונדון ומסחר שם. החברה מאמינה בדרך ורוצה לרכוש חברות תמלול. בקיצור לפיעתיד החברה.. המניה נמצאת בחמישית מערכה האמיתי.
    סגור
  • 35.
    אל תגידו לא ידענו
    שמואל 17/06/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 22
    פספסנו החמצנו ספיץ בקרוב שפיץ למעלה.
    סגור
  • לשמואל
    ספוץ 17/06/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אה. איך לא ידעתי שמניית זבל ששווה 6 מליון שקל בבורסה יורדת כמעט עשיריה. אה. שמואל. למה לא אמרת לנו שזה בונבון שיורד עשיריה ולא 20 אחוז.אה . שמואל. אה. שמואל.רציתי לקנות ב750 שקל את ס פוץ ואמרו לי שאקבל את כל החברה במחיר הזה ומה יש לי אני לעשות עם זבל כזה לא חבל לבזבז 750 שקל על כל החברת זבל. אה שמואל לא ידענו
    סגור
  • לשמואל הקשקשן
    גרוש בלי גרוש 17/06/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שמואל רק תגיד לי מאיפה המידע שיש לך או שאתה סתם קשקשן המניה נופלת חזק כבר מופסד הרבה
    סגור
  • 34.
    על ידי כרמית. למערכת שלום
    פרופ' אבירם 17/06/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    73 1
    בהמשך לתגובה 22 של כוחותינו..ברצוני להעיר ולהאיר על כתבה שכנה שבה אתם מכינים אותנו לתרחישי תרחישים ומביאים את מיטב מומחי ישראל כדי לנתח את הקורה. אז מה קורה? כמעט ולא קורה דבר. ניתוח על מצבה האמיתי של ארה"ב היה עדיף..אבל אם חפצתם להתמקד בריבית...אם וכאשר תעלה /תרד הריבית ..זה יקרה במינון נמוך שכמעט ולא ישנה דבר לכלכלה הכושלת. יש כאן אפקט פסיכולוגי למשקיעים שפומפמו על ברכי עלית/ירידת ריבית. במצב כלכלי כ"כ נואש(מילה קשה מידי?)הטיפול היה צריך להיות אחר לחלוטין ..אם יש טיפול לחולה במצב כזה... משיחות עם נגידנו היהודי שעכשיו משרת את ארה"ב..הם יודעים את חומרת המצב וכמה קצרה ידם לטפל בו. ערב טוב.
    סגור
  • 33.
    מחכה לדרוך על הפד. נקנה קול 1710 20 יחידות למחר (ל"ת)
    אמיר 17/06/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • קניתי קול 1700 שבועי ב35 נסגר ב20
    קניתי 30 קולים למחר 17/06/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהוא רוצא שותף
    סגור
  • 32.
    ספיץ
    המומחה 17/06/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ההודעה מחר . בר מזל מי שהצטיד בסחורה.
    סגור
  • ספיץ
    גיא 17/06/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהיכן המידע? צוללת כבר 3 ימים
    סגור
  • גבי
    גבי 17/06/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו הודעה בדיוק?ירדה כבר 30 אחוז בשלושה ימים..
    סגור
  • 31.
    למערכת שלום
    פרופ' אבירם 17/06/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהמשך לחברי בתגובות 22..רוצה להעיר ולהאיר במספר מילים על כתבה שכנה
    סגור
  • 30.
    קרא בבקשה 29 והגב (ל"ת)
    לסוחר הוותיק 17/06/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    ג'ובוקיט
    צדוק 17/06/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לעזאזל קורה שם? הפרסי שוב עקץ וברח? אשמח לדיעותכם ידיעכתם ותגובתכם.סוחר ותיק מעריך את דעתך אנא הגב.מושקע ומופסד שם די הרבה.תודה.
    סגור
  • היי, אני לא ממש מכיר את המנייה
    סוחר וותיק 17/06/2015 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שהיא ביצעה תיקון חזק לעלייה חזקה. אני לא בטוח לאן היא הולכת מכאן. הגרף מראה ירידה. תצטרף לקבוצת השקעות שלי אני ממליץ שם על מניות.
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    צדוק 18/06/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • לסוחר ותיק
    אורן 17/06/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה דעתך על ספיץ? איך מצטרפים לקבוצת ההשקעות שלך?
    סגור
  • אני עדיין נשאר בספיץ, ואם היא תרד עוד אני מחזק השקעה
    סוחר וותיק 18/06/2015 00:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לה פוטנציאל אדיר
    סגור
  • 28.
    מחר מנית די רום
    רום 17/06/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עולה .
    סגור
  • 27.
    מנית די רום
    מקורב 17/06/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שער בלי כסף
    סגור
  • 26.
    די רום
    ידיד 17/06/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תגמור בירידה קלה
    סגור
  • 25.
    כיל
    אולג 17/06/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כיל חראה שלמניה!!!תקוע כבר שנייתם....לא לגעת!!!
    סגור
  • לא מבין מה הולך שם?
    אייל 17/06/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה הזו רק יורדת ,מה קרה שהירידות התגברו פתאם?
    סגור
  • 24.
    די רום
    מומחה 17/06/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחר תיקון חד.
    סגור
  • 23.
    הזדמנות קניה ביוניטרוניקס! (ל"ת)
    אסף 17/06/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 22.
    צרה חדשה התגלגלה לפיתחנו..ואולי הבעייתית ביותר...
    א 100 17/06/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    88 2
    בנוסף לעובדות שעלולות להעיב על עולמנו(ובגינם..להבדיל ממה שכתב אתרוש אמש..שמקום כל אחד באופן ודאי הוא בתוך השוק..)וכתבנו עליהן בזמן האחרון עם עליית מינון בשבועות האחרונים..הרי..מתח שיא וכוננות עליונה בין שני הגושים ..ארה"ב מצד אחד ורוסיה מצד שני. נראה בעליל שציחצוח חרבות שכזה לא חווינו הרבה שנים ולפי מנתחינו..מעולם..כולל משבר הטילים בקובה. הבעיתיות בנושא ..שפוטין ורוסיה בעת הזאת הם כחיה פצועה ומדממת..ואז הדבר מסובך שבעתיים. דבר נוסף בקטנה: בגימטריה..המשפט האלמותי: "כל ירידה לצורך עליה" שווה 740 ומתאים בדיוק ל: הספיק לי, זה נגמר. בהצלחה.
    סגור
  • שאין לאף אחד כסף, יש מילחמות (ל"ת)
    עומר 17/06/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זכותכם הלגיטימית לצנזר כראות עיינכם תגובות לא ראויות.
    למנכלנו יוסף המכובד 17/06/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    23 2
    לי טרם קרה דבר שכזה..אבל קראתי רבים שמתלוננים על זאת בצדק או לא. אבל..עכשיו נתקלתי בתופעה שהדהימה וקוממה אותי וטרם נתקלתי בכזאת באתרים לא פחות מכובדים. בצמוד לתגובה 32 שלי כתבתי ואף קראתי כאן את תגובתי המבקרת את כתבתו של גיא ארז אמש שציטט או הביא דברים בשמו של אורי גרינפלד מפסגות ואף התלוננתי קלות על המינוחים שהופיעו שם כמו לשפשף...את העיינים ועוד. משום מה..הכתבה הנקייה מכל רבב הושמטה ואני מקווה שלא בזדון. אז אנא ממך יוספינו.
    סגור
  • אמש עיינתי בכתוב באתר ביז
    א 100 17/06/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    39 1
    ונחשפתי לכתבה של מר גיא ארז. דבר ראשון..לרגע הרגשתי שטעיתי בכתובת ואני בכתב עט רפואי כי הופיעו מספר רב של מילים שקשורים לרפואה ולא לכלכלה: לשפשף את העיינים..פאניקה..אורך נשימה..אבל ..המשכתי בכל זאת "להתענג " על הכתבה ואף הבנתי שארז קובע או מצטט את מר אורי גרינפלד מפסגות וקובעים נחרצות שמקום המשקיע הוא כיום בתוך שוק המניות והביאו טיעונים שטחיים. ואני נשארתי עם תהייתי עד כה.
    סגור
  • 21.
    מניה מענינת
    מומחה 17/06/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדסית ביו
    סגור
  • 20.
    היום השוק יעמוד במקום בגלל האופציות השבועיות
    יורם 17/06/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מחר אחרי שילן תגיד שיכול להיות שהריבית תעלה. השוק יהיה מעל 1700. ואז אירופה תגיד ליון שנותנים להם ההארכה אז השוק יהיה מעל 1710 ביום ראשון. ואז נחכה לפקיעה. מה כבר יכול להיות? יותר מדי שקוף, קחו פוזיציות ותרוויחו
    סגור
  • 19.
    הזדמנות קנייה ביוניטרוניקס!
    דן 17/06/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מנייה שעלתה חזק ונכנסה ל 3 מדדים לפני כמה ימים. מומלץ בחום!
    סגור
  • 18.
    מלכודת דבש
    אגרי 17/06/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להזהר מהחלום של אגרי מחיר בשמיים
    סגור
  • 17.
    צירון
    שמואל 17/06/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עיסקת ענק בליבריה.
    סגור
  • עזוב אותך מהעסקה בבילריה.
    לשמואל 17/06/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש עיסקה גדולה בג'אסר ובבאב אל טארק.
    סגור
  • 16.
    משהו טוב קורה בבונוס ביוגרופ - עולה חזק
    סוחר וותיק 17/06/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעמיסים לקראת הודעה כלשהי? נחייה ונראה
    סגור
  • בונוס
    ארז 17/06/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממשים בקטנה - זה מצויין - ממשיך לאסןף כנראה שתפרוץ חזק עם הדיווחים . עדיין בשווי כדאי .
    סגור
  • 15.
    קומפיוזן
    טומי 17/06/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה שקרה ברדהיל זה רק הפרומו לקומפיוזן
    סגור
  • 14.
    גם אטום לא יוריד את השוק (ל"ת)
    אמיר 17/06/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • אטום לא
    נכון אמירוש 17/06/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אבל רוח ים קלילה כן.
    סגור
  • 13.
    רואה שנשארו עוד קצת עכברים על המסך.נמשיך לעלות
    ירון החתול 17/06/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 42
    העכברים ילכו . ואז העיתונות יקראו להם והם יחזרו וחוזר חלילה.
    סגור
  • עשיתי חשבון מדוייק
    לקושקוש פוחלצ'וש 17/06/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    23 0
    מאז שאתה מבקר וכותב כאן בשם הזה..שיגרת עד עכשיו כולל האחרונה בדיוק 567 תגובות. בדקתי את סך המילים שהשתמשת בהם בתוך אותם תגובות וקיבלתי שהשתמשת סך הכל בכל התגובות ב 32 מילים בלבד..כן 32 מילים ב567 תגובות. יש לי גם מספרים מדוייקים לכמה פעמים נכתב חתול או עכבר או הרווחתי או אתם דבילים ועוד ועוד..זה קצת מדאיג אותי "עושר" השפה שלך ואני בכלל תוהה אם אתה אמיתי או מכונה שהוצבה ומשגרת באופן רנדומלי משפטים מתוך שלל 32 מילים שיש בזכרונה.
    סגור
  • יש לחבר של אחותי קשרים בשלישות הראשית
    לירון במבי 17/06/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    15 0
    ואני בטוח שהוא יהיה מוכן שתתגיייס ואפילו תתנדב לצבא ואפילו לכמה חודשים ואפילו שאתה בן 70 פלוס יאפשרו לך גיוס קצר לכפר על הנקיפות מצפון של צעירותך ואפילו יתנו לך קו טלפון לצורך לקנות מניות ויעשו אןתך משק ממטרות שזה לא קשה סך הכל לפתוח את הממטרות ל 10 דקות פעם ביום שזה מעניין ומאתגר ואולי תמצא שם חיילת נחמדה וצעירה כבת 69 וסופ סופ תיפרד מהחבילה ששמרת כה הרבה שנים אז מה דעתך. ומה זה המילה כוסית שכתבת כאן אתמול. זה כוסית של יין. אז מה הקשר לבחורה?
    סגור
  • אתה באמת עכבר נחמד (ל"ת)
    לפוחלץ 17/06/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סגור
  • גם חמשת המילים כאן
    לפוחי 17/06/2015 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלולים ב 32. ומה עם ההעכברים?
    סגור
  • שכחת גם שוק למעלה (ל"ת)
    ירון החתול 17/06/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 18
    סגור
  • האמן לי
    לפוחי 17/06/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ה 4 מילים שכתבת ועוד 2 בכותרת גם כלולים ה32 אין הפתעות.
    סגור
  • אז אתה מכונה רנדומלית או סתם פוחלץ?
    רגע 17/06/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    23 0
    ומה אם ההעכברים?
    סגור
  • 12.
    בונוס! איזה טיפוס למעלה עשתה אתמול!
    בונוס ביוגרופ 17/06/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לא למכור, תנו לה להמשיך לעלות
    סגור
  • 73 הצלחות לכולם ועוד דבר כנסו:
    בונוס יעד כרגע 17/06/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תוצאות ניסוי בניים בקרוב. אבל לא לשכוח עוד שתי נסויים שמתבצעים אחד באירופה ושני בנהריה..בהצלחה!!
    סגור
  • מה פרוש נסוי בניים...גם לא מבין איך או מה זה שתי נסויים
    לא מבין 17/06/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כן מבין שכולכם מבלבלים את המוח הקטן שלי על חברה ששווה שקל וחצי ועוד חוטפת היום עשיריה ועוד בטח תגיע ל 0 בירידות הקרובות. א5ז מה מישהו כתב כאן שהם קנו את אפל בדקתי את זה וגיליתי לתדהמתי שזה לא נכון
    סגור
  • 11.
    כיטוב - בדרך למעלה
    ארי 17/06/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עניין של זמן שהיא תתחיל לעלות, יש עכשיו הזדמנות קניה במחיר נמוך היסטורי ורווח בע"ה של מאות אחוזים תוך תקופה קצרה. בהצלחה.
    סגור
  • למה? מה?היא ירדה לאחרונה 20 אחוז (ל"ת)
    לארי 17/06/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    ספיץ' תמשיך להשתולל למעלה! מנפיקה בשווי פי 6 באנגליה! (ל"ת)
    רן 17/06/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • היום קפצה
    לרן ברברן 17/06/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והשתוללה בלי סוף כמה עוד נוכל לסבול את העליות הללו
    סגור
  • 9.
    מניית נייס עולה בשקט בשקט, שימו לב אליה (ל"ת)
    דני 17/06/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היא תקועה סביב 26000..... (ל"ת)
    לדני היקר 17/06/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני בפנים, מחכה שהיא תפרץ את השער הזה היא תגיע ל 28K
    סוחר וותיק 17/06/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בנתיים מחזיק בה.
    סגור
  • זה יקרה בעוד כמה שנים..{אולי} (ל"ת)
    לדני וסוחר וותיק 17/06/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    ננו דיימנשן תמשיך לרדת (ל"ת)
    יוסי 17/06/2015 09:27
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 7.
    כיטוב סיימה את התיקון שלה אתמול, והתחילה לעלות
    כיטוב פארמה 17/06/2015 09:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היא תמשיך לעלות
    סגור
  • 6.
    יוניטרוניקס סיימה תיקון קטן למטה, תמשיך לעלות! (ל"ת)
    יוניטרוניקס 17/06/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    השוק עולה
    ארז 17/06/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אתמול קולפלנט ובונוס עלו יפה - היו כאלה שמכרו לפני העליות - מניות מבטיחות שימשיכו לעלות בטווח הארוך.
    סגור
  • 4.
    1800 עד סוף החודש ?
    שאלה 17/06/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם כן 2000 עד סוף אוגסט אם כן מדינה של ללללנד
    סגור
  • 3.
    אלביט מערכות במגמת עלייה
    כריס 17/06/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נמצאת בנקודה מעולה לקנייה. תעלה עד 31200
    סגור
  • 2.
    עוד יום כתמול שלשום. עליות ,אין חדש רק מניות (ל"ת)
    אמיר 17/06/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 39
    סגור
  • 1.
    אלגומייזר תפציץ היום מעלה יש הודעה חיובית (ל"ת)
    היום בשעה 11:00 במאי 17/06/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    2 29
    סגור