נעילה חיובית בבורסה: המעו"ף מחק את הירידות מהבוקר ועלה 0.5%, פריגו זינקה

מדד ת"א 75 עולה 0.4%. מניית בזק עלתה 2.4% ומניית ננו-דיימנשן זינקה 15%
 |  (50)
מסכים ירוקים
המסחר בבורסה ננעל במגמה חיובית לאחר שבבוקר מדד המעו"ף ירד 0.4. במזרח הרחוק ננעל המסחר עם נטייה לעליות שערים - מדד ההאנג-סנג זינק 2.7% ובאירופה ביציבות - מדד הדאקס יורד 0.2%. המסחר בארה"ב נפתח במגמה חיובית.
מדד ת"א 35 +0.15% מדד ת"א 35 1,566.72 +0.15% מדד ת"א 35 בסיס:1,564.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  עלה ב-0.5% לרמה של 1689.34 נק',
מדד ת"א 90 0% מדד ת"א 90 1,247.88 0% מדד ת"א 90 בסיס:1,247.85 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.2% מדד ת"א בנק 2,409.53 -0.2% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,414.38 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון
מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל.
מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה שיא כל הזמנים שנקבעה אתמול - 1,681 נקודות. המעו"ף זינק אתמול ב-1.8% כאשר הבורסה מרכזת מחזור חריג של 1.3 מיליארד שקל. פרט לפריגו גם מניית טבע בלטה לחיוב עם זינוק של כ-4%. מדד ת"א 75 נותר אתמול מעט מאחור ורשם עלייה של 0.8%. 
מדד המחירים לצרכן
ביום רביעי הקרוב בערב יפורסם מדד המחירים לצרכן לחודש מארס. לאחר שני מדדים שליליים חזקים בשוק ההון צופים כי במארס נרשמה דווקא עליית מחירים בשיעור של 0.4%. אלו הדברים המעניינים שצריך לדעת לקראת פרסום מדד המחירים.
שבוע המסחר בדולר נפתח הבוקר בשעטה של הדולר קדימה: עולה כ-1% ונסחר סביב רמה של 3.9816 שקלים.
המסחר בעולם
בבורסות אסיה ננעל המסחר בנטייה לעליות שערים. בורסת שנחאי הובילה את המגמה החיובית כשעלתה ב-2.2% ומדד ההאנג סנג התחזק ב-2.7%. ביתר הבורסות ביבשת נרשמה יציבות: מדד הניקיי ביפן נסחר ללא שינוי, ובדרום קוריאה מדד הקוספי התחזק ב-0.5%.
מניות במרכז
מניית פריגו 0% פריגו 17,780 0% פריגו בסיס:17,780 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 1.6% במחזור גבוה לאחר שזינקה בשיעור חד בימים האחרונים בהתאם להצעת הרכש שקיבלה מחברת Mylan.
חברת ביולייט 0% ביולייט 1,359 0% ביולייט בסיס:1,359 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השקעות במדעי החיים דיווחה היום כי חברת הבת, איי-אופטימה, השלימה מכירה ראשונה של מערכת IOPtiMateTM למרכז רפואי בהונגריה. המכירה הראשונה בהונגריה התאפשרה כחלק מהסכם הפצה עליו חתמה החברה בהונגריה בסוף 2014. המערכת מאפשרת לבצע פרוצדורת ניתוח לטיפול במחלת הגלאוקומה ללא חדירה אל החלק הפנימי של העין.
מניית כיל 0% כיל 1,799 0% כיל בסיס:1,799 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ב2.1% על רקע הפחתת המלצה והורדת מחיר יעד מצד בית ההשקעות מיטב-דש - לסקירה המלאה.
מדד המעו"ף עבר במהלך המסחר היום מירידה של 0.4% לעלייה של 0.5%: 
תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    ל 1 שמבינה
    לוזון 13/04/2015 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה יעיה לאן ענו טסים
    סגור
  • 33.
    מה יהיה עם המעוף ?
    משקיע בוגר 13/04/2015 18:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    נער היתי וגם זקנתי .ותמיד האמנתי שלכל חגיגה יש אתנחתה .והנה קונה פוט 1600 . ושוב מגדיל 1610 1620 .לחודש מאי .בתקוה למימש אפילו למימושן .ולא שמישהו יטען שאני פזיז פשוט מניסיוני אחרי חול המועד פסח .בדרך כלל יש מימושים .הכל טוב ויפה איבית נמ וכה .פעם ראשונה ב20 שנה .אני מרגיש נבוך ועד כמה שחשבתי שאני ידען .התבדתי .וזה יותר כואב מההפסד .בהצלחה לכולם .
    סגור
  • לא למדתה טוב
    לוזון 13/04/2015 20:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד ישתחתית
    סגור
  • 32.
    יש לי 67 דירות בכל רחבי העולם
    ירון החותל 13/04/2015 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אבל אני צנוע וגר בשכירות בג'אסר אזרקא מערב. אין שם של רחוב ומספר.תגיעו לפי הריח כי שרותים בחצר על יד הג'ורה המפעפעת.תישתדלו לשמוע תיקתוקים זה מהמקינטוש הישן שצמוד אלי 25.87 שעות ביממה ועובש על דואסל כי ניתקו לי על חשמל למרות שאין חשמל אצלנו אבל אני לאמתווקח אומרים מנתקים אז קיביני מאט תנתקו אתם רואים שלא מחוברים פה מה אנחנו פאראדיס עלית. אנחנו כולא ג'אסר על החוף בטיילת איפו שכל הבארים והשבדיות אם הציצי בחוץ ממני החתול הבתול ואף שבדית עם ציצי בחוץ לא תיגרום לי לשחרר הבתולים בגיל עוד מעט 70
    סגור
  • עד קאן עזוב זרקא לא מצחיק
    לוזון 13/04/2015 20:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה לך תתפס ואז תצטאר
    סגור
  • 31.
    כן כן ,גם היום קיבלתם הרבה פחות מ 1.5 שהשוק עלה 0.6 בלד (ל"ת)
    איתן 13/04/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 30.
    להייר שוויינראעי יארון דיימ קייץ.
    יוהן שטרייזינשטט 13/04/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני הברלינאי מאמש שמחכה לכתובת (לא צריך טלפון. אני מוכן לצאת לשם)שביקשתי אמש כתובתה של הדירה בברלין. מה הבושה.. כתןב ואני נוסע לראות הסחורה..מה. משפצים עכשיו ומוסיפים בריכה? לא נורא. תוך שעתיים אני בכל נקודה בברלין שתציין ועוד הערב מדווח כאן באתר תגובות מהשטח. אז קדימה קושקוש..אל תתבייש.
    סגור
  • 29.
    תרשמו 2.5 אחוז ביומיים. לא שומע את העכברים!!!!!
    ירון החתול 13/04/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    7 7
    איפה אתם? תרשמו משהו
    סגור
  • בסוף אתה טיפול
    לוזון 13/04/2015 20:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תתחיל להרגע למה כולם יחפשו אותך
    סגור
  • אבל גם טיפש כמו דיקט.
    נגיד שאתה עשיר 13/04/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    3 5
    רוצה להחליף? כולי תפרן שלוש מליון שקל אבל שכל משפריץ מהאוזניים. אז מחליפיפ בומבי
    סגור
  • על מליארד שקל יוצא
    2.5 אחוז 13/04/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    261.87 שקל בערך. לא רע.
    סגור
  • 28.
    מורידים בכוונה את הבנקים ואת כיל. פתאום יוצאת
    בגלל פריגו 13/04/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המלצה של מיטב דש על כיל. איזה עיתוי מעניין כשכל האנליסטים המליצו על עליה שום דבר לא זז פתאום איזה קיקיון ממיטב מוריד את המניה כדי לאזן את המדד. זה רק תירוץ.
    סגור
  • 27.
    יום האקס מחר דיבידנד ענק!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    מבטח שמיר 13/04/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 26.
    השחילו אתכם במעוף פי 3 - חחחח, לא נורא תילמדו (ל"ת)
    איתן 13/04/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 25.
    תתרחקו מבזק ופרוטרום-נזק קשה יביאו לכם,רק טבע ופריגו (ל"ת)
    שרון לבל 13/04/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • תתרחק מהפורום
    לוזון 13/04/2015 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לך ולבזק יא טמבל
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    בטח הלקוחות של מיטב קנו כיל יום לפני יום האקס בזול
    כיל 13/04/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 4
    והפרייארים מכרו להם
    סגור
  • 23.
    תשימו לב שהכל יורד - בשוק על הפנים. (ל"ת)
    מתי כהן 13/04/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 22.
    היום תור פרטנר,סלקום ודסקש לחגוג-לא לקנות בזק לא פועלים (ל"ת)
    משה דדון 13/04/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 21.
    פרוטרום מוכרים בלבד-בזק לא שווה -זמן פרטנר וסלקום -קנו (ל"ת)
    שרית 13/04/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 20.
    וכמובן תרוויחו פחות, אתם טיפשים- תתלוננו. (ל"ת)
    מנחם 13/04/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    איך צוחקים ממכם בתעודות סל פי 3 מעוף,תמיד תפסידו יותר (ל"ת)
    מנחם 13/04/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    פריגו מצויין שיורדת ניקנה מחר,ופרוטרום לא שווה כבר -גמר (ל"ת)
    איתמר 13/04/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 17.
    לא לנגוע בפועלים,לא לאומי לא בזק ובטח לא פרוטרוםרק טבע (ל"ת)
    שרון 13/04/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 16.
    אכן צודק מיקי פרוטרום סיימה עליות,תרד ל 14500,1400,13,0 (ל"ת)
    טומי 13/04/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 15.
    אפריקה
    עליות 13/04/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    5 9
    להערכתי בלבד, העליות באפריקה החלו ,מקווה שתלך עפ״י המתווה של טאואר!
    סגור
  • 14.
    למרצדס
    יובב 13/04/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    115 6
    הרגשתי חובה לענות לך ואף לתקנך ולהשכילך במשפט שכתבת לי לפני מספר ימים..ןבכן: "שמש בגבעון דום וירח בעמק איילון" 1)הארוע לא קרה פתאום כדבריך..הוא נאמר שיקרה על ידי האלוהות.2)זה לא קרה עם השקיעה כמו שטענת.....זה דווקא היה בבוקרו של יום לאחר הזריחה. 3) הארוע ממש לא ארע לפני 3000 שנה כדבריך..הוא ארע לפני 5838 שנים לפי לוחותינו . אם ככבר מנסים להתחכם ולנסות להאדיר עצמך על מישהו שלא פנה אליך ולא שאלך דבר..אזי..לפחות דייק בדברייך..שהרי שגית בצורה מהותית. דבר נוסף..אני חושב שאינך מבין את דברי וכוונותי..ואתה משפריץ תגובות עלומות שאף פעם אין קשר בינם לבין הכתוב. אז אנא חבר צעיר. דייק בדבריך..וחשוב..אם אין מה להגיד..פשוט סותמים...היה חזק.
    סגור
  • יובב
    c 300 13/04/2015 19:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תפסיק ליבב.קנח את האף. שים לב ... זה קורה ברגעים אלו. מכיוון שאני לא צעיר כלל וכלל .מוצא לנכון להאיר את עיניך. לפני שזה בא ולא בהפתעה
    סגור
  • למרצדס
    יובב 13/04/2015 22:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברשותך שאלה. כמה שנים יש עליך? וגם.. האם היצטרפת לאלו שמאמינים שקורה משהו..?
    סגור
  • יובב
    c 300 14/04/2015 07:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעשור השישי....הרבה שנים בשווקים.הצלחות...כשלונות....אין לי ספק שמהלך אלים והרסני מתגלגל לפיתחנו.
    סגור
  • 300
    יובב 14/04/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה. היה חזק ובריא.
    סגור
  • 13.
    כמו שנאמר -פרוטרום גמרה,לא לגעת בכלכית ים, ולא בפועלים (ל"ת)
    מיקי 13/04/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 12.
    אפריקה
    ינשוף 13/04/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    7 6
    בדרך לעליות
    סגור
  • תקופת השופטים המאה ה 10 - ה 11 לפנה"ס (ל"ת)
    יהושוע 13/04/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 11.
    העוול הרב שנגרם למחזיקים הפרטיים במניית גבעות עולם?
    מתי יתקנו כבר את 13/04/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ממני, י.ג מרמת גן.
    סגור
  • 10.
    הודעה במאיה בהצלחה
    ביו לייט 13/04/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איי אופטימה(בת)-מכירה ראשונה של מערכת IOPTIMATE בהונגריה
    סגור
  • 9.
    חש תחושות לחץ משונות ומאיימות שמופנות מ 360 מעלות.
    האדם הרגוע בעולם 13/04/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    80 3
    שמוזרמות ממיליוני מקומות ומצבים. נערך ברור מקיף חוצה עולמות וגבולות גם בשאלה הקריטית: מה שהיה ידוע..ידוע..אבל מה הבהילות והתיזמון...תשובות מכל הכיוונים ממיליארדי סנסורים מכניים ומוחות מתחילות לזרום...
    סגור
  • 8.
    סטאר נייט חזרה למסחר אתמול! צפי לעליות חזקות (ל"ת)
    אסף 13/04/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 7.
    מדינת ישראל לא צריכה גז עובדה שהם עושים הכל להרוס
    מצאנו גז 13/04/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    את הענף. השאלה היא איך ענף הגז וגם כיל נהפכו לפוליטיים? למה ראש הממשלה לא עושה כלום (התשובה שחשוב לו הכסא ולא העם). למה הממונה התעורר לפני הבחירות והרס הכל מי הפעיל אותו. למה ביבי מתערב בפיטורי עובדים בכיל? התשובה היא כי הם הצביעו לו. למה שלי יחימוביץ וכל הניאו מרכסיסטית החדשים מתערבים בכלכלה התשובה כי הם רוצים להיות בשלטון ולחלק למקורבים שלהם את הכסף ולמצביעים שלהם. ועל חשבון מי זה? על חשבון העם הטיפש. ששותק ולא מפגין נגד החלטות מטופשות נגד התערבות הפוליטיקאים בפיטורי עובדים . נגד פולטיקאים שרוצים שעובדי כיל שמרויחים כמו לנקרי ובן סניור משכורות של 20 פועלים והפוליטקאים תומכים בזה. העם שותק למרות שועדת בכר גרמה שכל הכספים שלו בקופות גמל וקרנות פנסיה יושקעו במניות. זה על חשבון הציבור האדיוטי שיצא לרחוב על קוטג' וגם זה לא עזר לו. אבל לעם טיפש מגיע מנהיגות פרעונית. רק חסר ששני המחנות יתאחדו טוב לא יהיה פה
    סגור
  • 6.
    זה אם מניית לאומי תגיע ל 1520 היום (ל"ת)
    שיאים 13/04/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 5.
    שימו את הכסף בבנק תקבל 0.1 בשנה !!!!!!
    אמנון 13/04/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 15
    ברור רק בבורסה ולא בשום מקום אחר ותקבלו הכי פחות 0.1 ביום !!!!!
    סגור
  • שכתבתי קודם - מומלץ לעיין בגמרא במסכת ב״מ דף מב׳ שם
    לאמנון - בהמשך למה 13/04/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כתוב: וא״ר( ואמר רבי) יצחק לעולם ישליש אדם את מעותיו שליש בקרקע ושליש בפרקמטיא ושליש תחת ידו וא״ר יצחק אין הברכה מצוייה אלא בדבר הסמוי מו העין.... ממני בברכה לכל יהודי ויהודי, י.ג מרמת גן.
    סגור
  • ומטעה. בבורסה אפשר גם לאבד את כל הכסף! ויש אפילו
    לאמנון - הינך טועה 13/04/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנשים חכמים שמבינים מאד בשוק ההון והפסידו את רוב הונם וכספם! הדרך הנכונה להשקעת כספים היא כמו שכתוב בגמרא שצריך לפצל את ההשקעה לשלושה. לעולם ישלש אדם את כספו שליש במקרקעין , שליש ב...., ושליש ב...,
    סגור
  • לגבי התורה לא מתווכח. אבל בנתיים מרויחים בבורסה (ל"ת)
    אמנון 13/04/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מעריך ומוקיר אותך שאתה מאמין בתורה וגם מאחל לך שתמשיך
    לאמנון - אני מאוד 13/04/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להרוויח גם הלאה ושתהיה בריא ביחד עם כל עם ישראל עד מאה ועשרים שנה ביחד עם כל יתר הברכות הכתובות בתורה. הלוואי וכל הברכות הכתובות בתורה יחולו על כל יהודי ויהודי אמן. לגבי מה שכתבת שכדאי לשים את הכסף בבורסה כי שם מרוויחים, אני חולק עליך לחלוטין, כי כשם שמרוויחים לפעמים, כך גם מפסידים לפעמים וניתן להפסיד את כל הכסף! הרבה אנשים חכמים ומקצועיים בשוק ההון חשבו שכל יום ניתן לעשות קופה ובסופו של דבר הפסידו את כל הכסף! זכור כי הבורסה זה בדיוק כמו קזינו וכי לא כל יום זה פורים! לכן, מומלץ לכל אחד לפעול כפי שהתורה מלמדת אותנו. ממני, י.ג מרמת -גן.
    סגור
  • 4.
    מצאנו גז והרבה פיתוחו היה תורם המון למשק
    יוקר המחייה? 13/04/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ולהורדת יוקר המחייה . וב8 השנים מאז שמצאו את הגז לא נעשה כלום. ממשלות של מטומטמים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • הרבה מאוד נפט במגדים 5,6 (גבעות עולם) וממשלות ישראל לא
    נכון מאוד! וגם מצאנו 13/04/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עשו כלום עד היום, גם בנושא זה למען עם ישראל. היה ניתן וגם ניתן עדיין להציל הרבה משפחות עניות אם היו מנצלים את המשאבים הנפלאים שיש לנו בארצנו.
    סגור
  • 3.
    מעין ונצרס אגח ב שימו לב הגיעו להסדר
    דני 13/04/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ריבית ב24לחודש כולל הקרן8% בוננזה מהסרטים
    סגור
  • 2.
    מעין ונצרס אגח ב טיסה נעימה צפונה הגיעו להסדר (ל"ת)
    דנימ 13/04/2015 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    היה שיא בטבע ופריגו השאר פח זבל. (ל"ת)
    שיאים חדשים 13/04/2015 07:40
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור